Oldalak

2019. szeptember 9., hétfő

Északi tengeri kalandok - Norvégiai kiruccanás és Midgardsblot III.

A második fesztivál nap (péntek) elég könnyűnek ígérkezett számunkra, mert kb. csak egy zenekarra voltunk kíváncsiak - vagyis én kettőre.

Ez a nap is ugyanúgy kezdődött mint az előtte lévő; megjártuk a kisboltot, de itt már rájöttünk, hogy van wifi. Na akkor nem kevés időt töltöttünk el az udvaron, mert amióta ott voltunk senkivel nem közöltük, hogy élünk e vagy halunk.  Így le kellett adni a jelentést az otthoniaknak.

Megint a Viking centernél kezdtünk és most szándékosan a hátsó részen indultunk el, de közben tettünk egy kis kitérőt a partra az erdőn keresztül. Igazi beach goth voltam a homokos tengerparton a hatalmas bakancsommal - megért egy látképet a dolog. A vicc, hogy szerintem senki nem gondolná a képekre pillantva, hogy  annyira hideg volt ami indokolja a pulóvert 😂 De sajnos a napos idő ellenére marha hűvös volt a víz közelben. Viszont a látványt kár lett volna kihagyni.
Norwegian beach goth 😂
Ezen a napon a kapunyitások után a viking csaták érdekeltek jobban - ezzel is kezdődött a fesztivál. Rockmaratonon voltak hasonló ilyen megjátszott csaták, bár ez sokkal intenzívebb volt szerintem. Az egyik srác nagyon berserker állat módot vett fel és darált- mondjuk neki valós sebei voltak és vérzett is, szóval nagyon beleélték magukat.
Videót szerettem volna ide tenni, mert egy csatát feltettünk, de vinnyog megint a blogger, hogy hosszú 😣

Ez volt a berserker csávó (piros felső) és be is darálta a lányt- bár volt olyan kör mikor a csaj nyert 😂

Ez egy félórás kis móka volt. Utána jött az első zenekar amibe belehallgattunk, de minket főleg a Zuriaake érdekelt 😄 Azért komolyan képzeljetek el egy kinai folk és blackmetál keverék zenekart - olyan szürreális az egész nem?! Na pontosan ezért érdekelt, mert életemben nem hallottam ennyire furcsa bandáról. Viszont sajnos itt volt egy hatalmas keveredés és mivel nem volt netünk, hogy utánanézzünk mindenről lemaradtunk: a lényeg, hogy ezt a bandát kis színpadra száműzték, ráadásul abba, amelyik korlátozott férőhelyes 😱 Egyszer csak az tűnt fel, hogy a Völuspá van a nagy színpadon (amit én szintén meg szerettem volna nézni, de bőven a Zuriaake után kezdett volna, és a kis színpadon). Szóval azt végig néztük, viszont így full lemaradtunk a másikról, mert nem fértünk be, plusz hiába álltunk volna sorba, kígyózott az épület előtt a sor.
Nem tudni mi történhetett, hogy ekkora csere volt, de rohadt sokan lemaradtak róla. Sajnos a Völuspá nem töltötte fel a nagy színpad előtti teret (természetesen isteniek voltak, imádom azt a nőt és a bandáját is), viszont ez a másik megtette volna.
Arra tippelek, hogy késett a Kínai bagázs 😴 Aztán ez volt a megoldás. Csak ez olyan kiábrándító, mert tényleg szerettünk volna rajta ott lenni, mert nem minden nap lát az ember ilyen kombót.
Voluspá ♥ A csajszi aki az énekese fent van instán The Viking Queen névvel. Évek óta követem, igazán tehetséges csaj, imádom ♥
Úgyhogy a nap nagy részét innentől shoppingolással töltöttük és még milyen szerencse - másnapra sok hely bezárt és el is mentek.
Nagyon sok mindent hazavittem volna erről a helyről bakker, de az árak a legkisebb dolgokra is ott kezdődtek ha átszámolom, hogy 3000- 3500,- 😌😂 Teljesen mindegy, hogy kicsi dolgot vagy nagyobb dolgot vettél, ez volt a belépő ára. Ennél meg csak feljebb volt (legalábbis a fesztivál területen).
Még lent a Viking centerben vettünk pár dolgot: képeslapokat hoztunk a családnak/ barátoknak, sikerült vennem egy rúnakövet is. Szívem szerint hoztam volna mágnest, egyéb köveket, könyveket😂 De szerettem volna a fesztiválon is vásárolni, így nem lehetett szórni a pénzt.
Programfüzet
Nagyon sok árus volt bent, így nehéz helyzetben voltunk, hogy mit honnan. Végül amit az előző posztban említettem sátrat, aminél kígyózott a sor,  sikeresen meghódítottuk: bejutottunk. Na itt tudtunk venni egy Heilungos pólót nekem és Zoli választott magának egy ugyanilyen pulcsit; amit végül nekem adott, mert neki mégse tetszik az anyaga belül 😴😴 Mindegy, én jól jártam ezzel- főleg mert másnap özönvíz volt, aztán marha hideg, így jó volt a kettő pulóver😂

Sikerült egy csont rúna medált is venni, amin a Hagall rúna van (viking futhork forma; Hagalaz a közönséges germán Fuhark szerint). Igazság szerint leginkább egy Ansuz-t vettem volna (vagyis a viking futhork szerint Oss-t), de második nap már olyan kevés volt a választék, hogy ilyen nincs. Mindenesetre sorsszerű volt, hogy ez került hozzám - azóta le sem vettem.
♥Hagall♥
Voltak kint olyan árusok, akik maguk csinálják a ruhát, saját dizájnnal - ami nem is lett volna csúnya- de annyira extra drága volt az ottani árakhoz képest, hogy köszi nem (egy pulcsi vagy kabát szerűség valami 100 ezer ft átszámolva - ezt még neten néztük).
Nagyon szerettem volna ilyen vászon szatyrot; kedvelem ezeket a vackokat, mert munkába tökéletes vagy vásárolni menni, viszont amim van, az már kezd tönkre menni - igaz még a 2014es rockmaratonon vettem 😂😂
Ezeknél hiába tetszett a minta: kicsi volt és kétszer annyi mint a többi standnál. Egy másik helyen meg az unikornisos a minta, így köszi nem... Végül úgy döntöttem, hogy legyen onnan ahol adományként megy az ára. Ha jól értettem ez is valami természetvédő egyesületnek megy, ahol az újrahasznosítás a fő profil meg állatvédelem, stb. Nem nagyon ismerem én az ottani ilyen szervezeteket, de úgy érzem legalább volt értelme és még jól is néz ki a szatyor (farkasos).


Elég sok idő elment a nézelődéssel, vásárlással. Utolsónak azért megnéztük a viking tábort is. Valami csodálatos volt. Ez a fesztivál mellett elkülönítve létezett, de bárki számára látogatható. Itt laktak pár napig a hagyományőrzők, köztük azok akik a csatában felléptek.
Itt is sok helyen lehetett vásárolni, meg ahogy elnéztem lehetett harcolni velük. Nagyon sokan voltak de irtó hangulatos a hely - mondjuk jókat mosolyogtam, mikor kijött autentik ruhában egy csajszi, de azért a műszempilla 😂😂 Mondjuk nőként megértem - jól kell kinézni, főleg ha 3 napon keresztül 0-24-ben néznek az emberek.
Volt egy stand ahol szőrméket árultak, de direkt ilyen vállra tehető kis darabokat. annyira tetszettek és úgy szerettem volna, viszont az árát meg se mertem nézni😌 Még mindig szeretnék ilyesmit, de nálunk nem tudom mennyire elérhetőek ezek. Ha valaki tud valamit, szóljon 😊

Aznap hamar hazamentünk, mert annyira nem sok minden volt már. Viszont legalább az elmúlt két napot sikerült rendesen kipihenni. Minden nap végére elhalt a lábam. Úgy képzeljétek el, hogy reggeltől estig álltunk jóformán és azt hiszem ezzel kiidegeltem a lábujjaimat - szó szerint.

Teszek be pár képet arról amit sikerült zsákmányolni 👿
Poharat innen is kellett hozni- utolsó nap annyi részeg volt, hogy sokan elhagyták, így összeszedtem őket. Ezek amolyan visszaváltható poharak voltak, de ki adná vissza?😊

Másik oldala ♥

Muszáj volt programfüzetet is nyúlni - eléggé igényes volt itt, egy kisebb könyv. 

Hoztunk haza pár kagylót is a partról. 

Matricákat is gyűjtöttem amikor vettük a Heilungos ruhákat.

Olyan szépek!! ♥

A rúnák nagy kedvenceim, így most van itthon egy mini darab nekem. Az a kis "izé" meg egy szakáll / haj gyűrű. Ilyenek voltak a hajamba fonva, csak nekem fából és azokat saját kézzel csináltuk itthon. De amúgy ezt találtam egyik nap. 😌

Dóri kérte, hogy hozzak neki egy viking csávót. De nem igen tudtam ezt hogy kivitelezzem,  de azért csak sikerült ilyen formában 😄 Ezt a Descended from Odin sátorból hoztam el xD Mindenhonnan egy keveset. 

Hamarosan írom a következő részt- abban már lesz Heilung. Az egésznek a szíve ♥ Azt vártam a legjobban, amiatt mentünk főleg.

2 megjegyzés:

  1. Kedves Nekromancica!
    Örömmel jelenthetem be, hogy a 2019. évi dark-gothic találkozó is meleg, barátságos, családias légkörben telt el, nagyon élménydús és meghatározó volt, rendkívül jóléreztem magam. És, ahogy láttam, a többiek is. Jó volt újra találkozni azokkal, akiket 1 éve ismertem meg, mint Cathreen Misery és Helmeczi Gabriella (Aleesia Starchaser-t csak egy rövid ideig láttam, ő csak pénteken jött el). Jót beszélgettem hát a régi ismerősökkel, és szert tettem újakra is; a szombati nap ennek jegyében telt el javarészt. Úgy elbeszélgettük az időt, hogy valamikor hajnali 3-kor érkeztem haza.
    Egyetlen probléma volt a hellyel - se ott, se a közelben nem volt étkezési lehetőség, nem lehetett ételhez hozzájutni. Így aztán szombaton már rutinosan úgy mentem a helyszínre, hogy felpakoltam élelemből és üdítőből. Az este folyamán vaníliás karikát eszegettünk és "mántengyú"-t iszogattunk az új barátaimmal :D már persze akik nem söröztek. Értékelték a gesztust, mert hát azért estére már ők is megéheztek.
    Voltak többen is, akiknek ez volt a legelső alkalom. Úgy vettem észre, megnyerte a tetszésüket a dark-gothic találkozó, és jövőre is jönnek majd. Összefutottam pár barátnőddel is, akik nagyon hiányoltak, és sajnálták, hogy nem jöhettél el, de remélik, jövőre másként lesz majd :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy ha jól telt a tavalyi találkozó. Én sajnos pont az ellenkezőjét hallottam több embertől is, hogy katasztrófa volt. Így nem bántam annyira, hogy nem mentem. Meglátjuk idén hol lesz vagy, hogy lesz e egyáltalán és, hogy lesz e lehetőségem menni. Ha ugyanott lesz mint tavaly, akkor nem fogok sajnos, mert nem szimpi a hely meg eléggé eldugott helyen van.

      Na azt nem tudom elképzelni, hogy én hiányoztam onnan bárkinek is, de kedves, hogy ezt mondod :D

      Törlés