Oldalak

2020. május 14., csütörtök

Grimfrost time

Újra kicsit elő kell vennem ezt a témát (nem szabadultok😈), mivel most jutottam el arra a pontra, hogy már tudok is a cuccokról beszélni amiket rendeltem. Ezelőtt csak annyi volt világos, hogy jól néznek ki, menők és kellenek. 😂

Őszintén szólva nem bántam meg, hogy vásároltam Tőlük- max azt, hogy ilyen sokáig húztam halasztottam a dolgot. Ugyanis már tavaly meg tavaly előtt is szemeztünk Zolival jó pár dologgal, de végül mindig volt valami sokkal fontosabb amire költeni kellett.

Pár dolgot említettem az első Grimfrostos bejegyzésemben, hogy eléggé minőséginek tűnnek a termékek ahogy látom és meg kell magamat erősítenem: valóban.
Én elsőnek egy Shieldmaiden-es pólót rendeltem, amivel az első pillanattól szemezek, mióta az oldalukra keveredtem.
Sok helyről szoktam összevásárolni mindenféle dolgot, így azért az emberben ott van a félsz, hogy most milyen lesz amit kap. De meglepetésemre nagyon korrekt volt minden. A csomagolásra figyelnek, nem csak bele van dobva valami zacskóba és nesze. Az ékszereknél lestem a legjobban, mert ott is meglepően ízlésesen volt összerakva a csomagolás. Instagramon egyébként megtudjátok nézni a rögzített videómat róluk.


Egyedül a méretet szúrtam el, mert annyira izgultam, hogy ha már rendelek nehogy ne tudjam használni, hogy megvettem a 2XL-t, de kb. másfélszer beleférek. Nem mondom, hogy így nem tudom használni, de zavaró ahogy eláll a vállaimnál meg a hasamnál. 💢
Akkor szoktam használni ha gyalogolok a melóhelyemre, mert az körülbelül felér egy edzéssel, így nem gond ha lesülök benne, mert szellőzik 😂😂
Viszont nagyon jó, kellemes az anyaga, a fekete szín fekete (!!), a minta nem kopik ki azonnal a mosástól és marha jól néz ki

Nem volt tervben, de nem tudtam ellenállni és vettem egy Algiz rúna medált is. Ennél is úgy voltam, hogy majd biztos küldenek valami kis méretű nyakláncot - még el is terveztem, hogy majd akkor tudom hozzá használni a kis ezüst láncomat, meg majd finom és ízléses kis bébi medálként ott lifeg majd a többiek mellett... Hát nem 😌😌
Tény, hogy ízléses és gyönyörű, de nem bébi metál medál (wtf metál?! 😌😂😂😂 ). Sokkal nagyobb mint amekkorának képzeltem és a csomagolása ennek is nagyon szuper volt. 💝
Katt a képekre , ha te is szeretnél egyet vagy hasonló szépséget ♥


A kép kedvéért tettem egyébként szerencsétlent az agancsra és ehhez képest nem tűnik nagynak, a láncomhoz képest az, de az alsó képen a kő mellett jobban kijönnek az arányok. Mivel nincs más, így a láncon hordom.
Szerencsére nem rozsdásodik valóban, így lehet benne fürdeni.  Az mondjuk érződik, hogy van valamennyi kis súlya. Persze lehet ez csak nekem tűnt fel, mert nem hordok nehezebb ékszereket általában. Egy kovácsolt Thor kalapácsom van amivel embert lehet ölni kb., de azt nem hordom minden nap.

Azóta állandóan a nyakamban van ez a medál. Nagyon szeretem és őt sem bántam meg. Egyébként van többféle is az oldalon, bár főleg a Thor kalapácsok dominálnak.
Azért kedvelem ezt a rúnát mert ő a védelem összes fajtájára ráhúzható - fizikai, mentális, spirituális, személyes, csoportos. A nevem kezdőbetűjét jelöli és más világokkal való kommunikáció kialakítására is alkalmazható (már aki foglalkozik rúnákkal).
Természetesen nekem ő inkább csak egy ékszer, hisz megvannak a magam készleteim, eszközeim arra az esetre ha ilyesmikkel szeretném az időmet elütni. 💝

Ha esetleg Ti is kedvet kaptatok vásárolni valami szépséget az oldalról, bátran használjátok fel a kuponkódomat - lent megtaláljátok az elérhetőségeknél, vagy instagramon a bioban a linket ami egyből az oldalra visz.
Segíteni is tudok ha valaki esetleg elakadna, szóljatok bátran. ♥

Egyébként úton van hozzám egy másik rendelés is, amiben Nektek is lesz némi meglepetés. Kövessétek az oldalaimat további információért majd! ♥

Grimfrost kuponkód: NEKROFROST

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése