Oldalak

2012. január 7., szombat

A várvavárt könyvek

Nem tudom ki mennyire emlékszik,de nagyon nagy vágyam volt hogy meglegyenek a Diablo könyvek. Már azóra vágyom rájuk mióta elolvastam őket 17 éves koromban. Csak ugye az nem a saját könyveim voltak,így nem lehettek meg a gyűjteményemben,és totál kiakasztó gondolat volt.
Akkor kölcsön kaptam az első részét egyik ismerősömtől ,majd a másodikat is egy másik ismerősömtől. De a 3. valahogy senkinek nem volt meg. Hát totál ki voltam akadva,mert az az amit még előtte nem olvastam.
Még az előző hülye lakótársammal voltam könyvesboltba,ahol ő rákérdezett,és mint kiderült nem is gyártják már a könyveket =D Na mondom ez csodás.
Akkor Márkóval elmentünk az egyik szerepjátékos boltba,ahol egyik barátnőm dolgozik,és ott érdekes mód voltak használtan beadva diablok,de baromi drágán. Használtan is annyiért árulták mintha új lenne...
Aztán barátnőm mondta,hogy volt barátjának megvan mind a 3om rész,és viszonylag olcsón adta. Barátnőm felajánlotta hogy kifizeti nekem,aztán ha úgy leszek anyagilag,akkor kifizetem. Végülis Márkó fizette ki karácsony előtt,amiről én nem is tudtam,de meglepődtem. Szóval tulajdonképpen ezt is tőle kaptam karácsonyra. =)
Aztán azóta elolvastam a 3. részét,és megőrültem,annyira tetszett ^^ Most elhatároztam,hogy újra elolvasom az első részt. (mondjuk ezek nem összefüggő történetek ám,hanem 3 különböző sztori,különböző karakter,és helyszín.) De vicces,hogy  az elsőt már 3× ,a másodikat is 3× elolvastam minimum =) Annyira jó,és annyira nem tudom megunni =)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése