Oldalak

2012. január 7., szombat

Ez most kiakaszt

Na most már tényleg kiakadtam. Beszélgettem húgommal,és közölte,hogy mamánk lehet hogy agyvérzést fog kapni,mert vannak erre utaló jelek. Komolyan mondom nem hiszem el. Lehet ,hogy nem véletlenül törtek rám a síró görcsök múltkor,lehet megéreztem ezt az egészet.
Mamám miattunk aggódik,hogy milyen szar itt fent nekünk,holott ez nem igaz,és nem képes felfogni,hogy miattunk nem kell aggódnia. Nem lehet neki megmagyarázni. Komolyan most az jön,hogy miattam fog meghalni. Nem fogom én ezt kibírni. Ha ez tovább romlik,én hazamegyek Pécsre,nem érdekel milyen szar ott minden... Ezt nem hagyhatom. Totál felborult a lelkiállapotom.
Mamámat nagyon szeretem,mindennél jobban,és nekem ő az egyetlen mamám,és nem élném túl ha ilyen borzalmas dolog történne. Pont egy ilyen csodálatos emberrel mint ő,aki mindent odaadna ,hogy a másiknak jó legyen.
Totálisan kész vagyok. Már az is megfordult a fejembe,hogy öngyilkosság,de tudom,hogy ezzel jobban ártanék. Bár igazából előbb vagy utóbb,nem mindegy?! Az ország megy tönkre,és az emberek ebbe menekülnek.... De ebbe nem megyek bele..


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése