Oldalak

2012. január 12., csütörtök

30 nap Gothoknak-9. Melyik zenét nem kedveled?

Hát elég sok féle zenét szeretek,de amiket kifejezetten utálok,az a rap,hip-hop,amiknek szerintem semmi,de semmi értelme a világon. Ezeknek a zenéknek a nagy részének semmi mondanivalója nincs a világ felé. Nézzünk csak meg egy 50cent-et- ontja a média,de másról nem szól csak ribancok,baszás,szexi görlök, nigger gettókról,bandázás,bandaháború.. stb.
De nem csak ő ilyen,hanem egyéb ilyen stílusú emberek,akik azt hiszik,milyen király ez a műfaj. Ezenkívül a visítós pop zenéket se bírom-nagyon ritka az olyan pop zene amit elviselek.

Ezenkívül gyűlölöm a magukat rockbandának tituláló kisgyerek bandákat. Egyszerűen szánalmas,hogy a média kis fiatal szutykokra ráhúz valamilyen szar emo imidzset ,és akkor ők a nagy rockerek. Lenne mit tanulniuk,mert ez a tudatlanság stílus ágak közt brutális. Ja,és akkor a sok kis tini csíra erre veri magát,hogy mekkora atom rocker girl/boy, holott a közelébe sincsenek.
A másik meg,az ilyen magyar tehetségkutató műsorokból előkerülő szerencsétlenségek. Hangjuk semmi,tehetség semmi,de jó a megjelenés- sztár vagy! {Gondolok itt a Megasztár,meg az x-faktor,és társaira}

Szóval amit ma zenének neveznek,én azt nem igen szeretem =D Egyszerűbb így leírni.
De mielőtt még valaki belém kötne,hogy jaj mert én csak a gót zenét szeretem- nem! De igenis van ízlésem. Ezen a rock,metal műfajon belül sok alágazat van,és én nagyon sokat szeretek,de van amit ezeken belül is utálok. ilyen például a vérhányós,hörgős szar blackmetal,trashmetal- vagy minek nevezik magukat. Ezektől is rosszul vagyok.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése