Oldalak

2012. január 12., csütörtök

Leila fotózás-élménybeszámoló

Azt nem említettem még itt,hogy mikor hazamentem karácsonyra Pécsre, volt egy fotózás megbeszélve. Karácsony utánra beszéltük meg a lánnyal,hogy akkor hegyet mászunk,és fotózom. Felmentünk a Dömörkapuig,és onnan az erdőbe sétáltunk pár percet,és kiértünk a kilátóig. Sajna akkorra már elolvadt a hó,pedig annyira reménykedtem benne,hogy fotózhatom havasan is. De mindegy,ez nem vette el a kedvünket =) Beszélgettünk mindenféléről amíg felértünk- tudtunk is,mivel évfolyamtársak voltunk a gimibe,csak sose ismertük személyesen egymást.
Majd elővette a váltóruháit -mert sok kép készült,és sokszor öltözött át. Előttem pár próba képet,amit fel is teszek =)


Mindeközben jól éreztük magunkat,sok hülyeségről szó esett amin röhögtünk,szóval repült az idő.  Nos itt az első két kép csak próba lövés volt- ebből is volt vagy 10 db,s ez tetszett neki- de miután ő párat akart ezek közül is,hát én is kiválogattam pár jól sikerültet.
S még itt az elején leszögezném,hogy lehet kritizálni a képeket,de kulturált módon. Én elviselem a kritikát-végtére is abból tanul az ember-de ha valaki elkezd fikázódni,meg szapulja a képeket,akkor annak annyit tudok mondani,hogy kívül tágasabb,és viszlát! Nem kell nézegetni. Tudom,hogy nem vagyok profi,és vannak nálam ezerszer jobbak,de amíg a modell megelégszik vele,és tetszik neki,nincs miről beszélnünk. Senkinek nem akarok ezekkel a képekkel megfelelni,csakis a modellnek! Köszi a megértést!
Akkor folytatva,rakok be még pár képet. A próba képek után jött az átöltözés- megjegyzem,elég vicces volt,hogy télnek idején a nagy hidegben elkezdett átöltözni,de meg is értem,így legalább változatos képeket kapott =)



Az első képpel-ezek közül- jól megszenvedtem,mert az összes cuccunk azon az oldalon volt,amerre fotóztam,ergo bevirított a piros fésűm,a fekete táskám,kabátom,meg a lány cuccai is,plusz ha ez még nem elég,az egész falelátó össze volt firkálva,grafitizve. Ezt mind retusálni kellett,amitől rosszul vagyok már. De egész tűrhető lett a kép. (nem tudom hogy másnak a gépén hogy jön át a kép,az enyémen teljesen jól mutat,jók az arányok.)
A második kép,olyan laza pózolós. Mögötte meg valami panoráma =D
A 3. képet eléggé elszúrtam-neki ettől függetlenül tetszett- mert kicsit több is kellett volna, hogy a lábából látszódjon. Sajnos ezt akkor nem vettem észre,csak utólag.
A 4. kép is hasonló bajokkal küszköd,de e tűrhetőbb. Plusz itt jobban látszik a táj mögötte,és itt mosolyog =) (biztos dumáltam neki épp)








Itt az első kép olyan poénból készült,de nekem megtetszett. A 2. képet ő szerkesztette át,mert,hogy így jobb,és nem látszik a csípője -.-" Teljesen hülyeség,mert semmi baja nem volt a csípőjének,de ha neki így kell,akkor oké,így lesz.
A 3. megint ilyen játék volt, ez most ilyen. A 4.nél volt egy átöltözés,és a hétköznapi cuccot,kicsit goth-osabb  ruhákra cserélte le. Én adtam azt a szép nyakláncot,amit én is úgy kaptam,de nagyon szeretem,és ilyen fotózáskor remek kelléknek. Innen,egészen az utolsóig mind ilyen gothos. Bár az utolsó képet szintén átszerkesztette,de nekem ez a verzió jobban tetszik. Természetesen megcsináltam neki úgy is,meg hagytam,hogy babráljon vele, végülis neki kell,hogy tetsszen főleg,illetve ő teszi ki fb-ra. Én ezt ide teszem ki,mert nekem ez jobban tetszik mint az.






A gótulás után jött egy újabb átöltözés- kicsit a természet színeibe. =) Az itteni első képet szintén átszerkesztette,de nekem ez jobban tetszett,így ide ezt teszem ki.
A többihez nem akarok semmit hozzáfűzni- annyi,hogy vicces volt a kisebb "szikla" darabokon esni kelni =) De megérte a képekért =)



Az utolsó pár kép a "már készülődünk hazafelé,de lőjjünk így is pár képet" című műsor volt =) Itt már felöltöztünk,de azért még egy pár kép kellett.

Körülbelül 250-300 kép készült,és ebből 100at kellet megcsinálnom,de még csak kevéssel -pontosabban 63ommal- vagyok kész,de amint időm engedi,neki állok a többinek is.
Mondjuk muszáj lesz befejeznem szombatig,mert egyik haverunk Márkóval felkért,hogy legyen már zenekari fotózás. (Van egy kezdő zenekaruk,de nincs fotós) Aztán szombaton megejtenénk ezt is,és nem örülnék ha ez a sok kép felhalmozódna =/

De majd folyt köv. =)

2 megjegyzés: