Oldalak

2013. május 18., szombat

Egy hét gép nélkül

Amint feltűnt most kb. több mint egy hete nem ültem géphez. Ennek sajnos több oka is van. Egyrészt nagyon utálok ezelőtt a behemót előtt ülni- holott lenne mit "elintézni" -, de egészségügyi dolgok miatt is.
Sok levéllel elmaradtam megint sajnos,amiért külön elnézést. Arról is lemaradtam emiatt,hogy pénteken is be kell menni a suliba :D Ha osztálytársam nem szól,akkor fel se tűnik,hogy órarend változás van.
Dani se volt a héten gépnél,mert úgy dolgozott, s legtöbbször inkább miatta vagyok fent.
De ami a leginkább rátett a dologra,hogy iszonyatosan tud fájni a gerincem és bélrendszeri problémáim is vannak. Ezért inkább kímélem magam és nem ülök. Szóval szenvedés sokszor itt ülni,de azért bepótolom az elmaradásokat.
Sokkal jobb volt amúgy gép helyett olvasni. Említettem,hogy megvettem az Interjú a Vámpírral című könyvet, és ezerszer inkább azt olvastam. Arra nagyobb késztetést érzek folyamatosan,mint hogy leüljek gépezni.
Most azért jelentkezek; de nem haltam meg számítógépezés nélkül :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése