Oldalak

2013. június 2., vasárnap

Gyűjtő szenvedélye(i)m

Most egy kicsit vidámabb témáról irkálok,elég volt az önsajnáltatásból. =)  Nos,azt gondolom mindenki tudja,hogy a goth szubkultúra a szenvedélyem ♥ -apropó ,erről jut eszembe, itt a link a magazinomhoz,meg a facebookos oldalához,tessék lájkolni,folyamatosan bővül ;) Gothic Life/Style magazin , Gothic Life/Style facebook oldala. Most legalább több időm lesz ezekkel is foglalatoskodni -bár eddig is igyekeztem szerkeszteni.
No,de visszatérve eredeti gondolatomhoz, meg kell hogy jegyezzem imádok gyűjtögetni. Ezidáig számomra gyönyörű,kifejező goth képeket gyűjtöttem (de fanatikusan -a 120 gigás meghajtóm felét ilyen képek teszik ki; nem elég,hogy a fotós énem rajong a jó képekért,de még itt a goth mániám ugye :P ).  De ezen kívül tárgyakat is gyűjtök; ez jellemző a csillagjegyemre is,hogy gyűjtő szenvedéllyel bírunk és mostanában észrevettem,hogy hajkurászom a vágyaimat. Nagyon rá vagyok kattanva a pókhálós,pókos mintás dolgokra,illetve a denevérekre,denevéres mintás dolgokra minden mennyiségben ♥ , szeretem a csipkés dolgokat, a koporsó mintákat,sárkányokat, szép harangujjú vagy csipkés ruhákat (felsőket),kámea medálokat,...stb. 
Nem régiben kaptam egy barátnőmtől egy halom olyan holmit amivel ő maga már nem tud mit kezdeni- erről irtam is anno. Nagyon sok szép dolgot adott és azóta is hálás vagyok neki.  De a gyűjtő szenvedélyem nem csillapodik :D Szóval ha valakinek vannak ilyen dolgai,ne dobja ki- gondoljon rám. =)








 Plusz még sorolhatnám mik tetszenek *-*  De ezek a dolgok mindig motiválnak,mert tudom,hogy meg kell őket szereznem =) Jó,nyilván koporsós ágyam nem lesz sose,mert azt nem találni minden üzletben,de azért feltettem a képet,mert nagyon tetszik =)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése