Oldalak

2013. június 28., péntek

Újra a fedélzeten!

Drágáim,mindenkitől elnézést kérek,hogy jó ideig nem jelentkeztem,de hát minden bajom volt. De most már újra itt vagyok és rengeteg ,rengeteg mesélni valóm és beszámolóm van !!!
Először is még nem irtam a fergeteges hétvégémről... mikor 3 nagy koponya találkozik :D Azaz egy hétvége Szilvi barátnőmmel és Viktorral (férjével). Az agyam elszállt ezen a hétvégén.
Főként azért maradt el a beszámoló eddig,mert sajnos vasárnap egész nap utaztam,délután mikor hazaértem készülnöm kellett,mert hétfőn már rockmaraton! ez az amire senki nem számított,hogy én mennék,mert május végén még mindenkinek azt mondtam,hogy nem megyek. Bár lényegében nem is mentem volna,ha egy szerencsés véletlen közre nem játszik. Ezek szerint a sors is úgy gondolta,hogy jót tenne nekem egy hét lazulás.
szóval erre kellett készülnöm vasárnap,így elmaradt a hétvégi beszámoló.

Hamarosan jelentkezem!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése