Oldalak

2014. február 11., kedd

Blithe csomagja♥

Pár napja kedves ismerősöm (fiatalkori fogadott anyukám) Petra/Blithe (ki hogy ismeri) feladta a csomagot,amiben az általam ezer éve félrerakatott cuccaim voltak. Tényleg ezer éve volt már,hogy kinéztem nála cuccokat a P-Project nevű blogján. Aranyos volt és eltette nekem,és mindig úgy volt,hogy majd fizetem a postaköltséget és akkor küldi. De az előző egy évem eléggé zűrös volt,és mindig volt valami ami miatt tolódott a dolog. =( 
Szegényem már szerintem megelégelte- és végül múlthéten postára adta nekem.  Természetesen elutalom a postaköltséget ahogy ígértem,ha eljutok odáig. Bár azért mi már elég régóta ismerjük egymást, tudja hogy nem fogok szó nélkül eltűnni az életéből. ;)
Szóval még egyszer itt is köszönöm szépen!♥

A csomagban egy cigis dobozt találtam. Nagyon ironikus volt,mert ugye nem dohányzom,de most lett egy ilyen dobozom :D
De a dobozkát kinyitva csodás dolgok tárultak elém ^^

Ebbe kaptam a szépségeimet



Kinyitva

Kaptam tőle egy csodálatos karkötőt. Erre nem emlékeztem ,hogy félrerakattam volna- sőt szerintem ez egyéni meglepetés volt részéről,mert mondta,hogy tett a csomagba olyan dolgokat ami szerinte nekem tetszeni fog. Amikor megláttam repesett a szívem,olyan gyönyörű. Gyöngysor (fekete♥),amin egy kulcs dísz van. Csodálatos.

Ez nekem nagyon tetszik- aranyos rajta a kulcs
Ezt plusz meglepetésként küldte,aminek nagyon örültem,és nagyon rendes dolog volt tőle! Nagyon eltalálta,mert tetszett. Sőt minden darab tetszett ;)
Aztán kaptam egy csuklópántot lilás szalaggal.
A csuklópánt szép szalagokkal. A képen a vakú miatt rózsaszínes,de élőben sötétebb lila




No,ez a fajta csuklópánt kellett nekem mindig is. Anno már kitaláltam egy ilyet magamnak,úgy is volt,hogy egy csaj (aki akkoriban barátnőm volt) megvarrja,végül nem történt meg. Aztán csináltattam egy ilyesmit egy ismerősömmel,de nem olyan lett teljesen amilyenre vágytam- holott az is nagyon szép volt,de nem az igazi. Így nagyon megörültem mikor a csomagból kiszedve tökéletesen illett a csuklómra, és patentos megoldást használt Petra,amitől megkönnyebbül a használata (: Nagyon tetszik,valószínű hasznos darabja lesz a kollekciómnak (:
Aztán kaptam egy ugyanilyen nyakpántot! Nos az is perfektül illeszkedik a nyakamhoz és azt is elég csak bepattintani és kész.

Fehér háttérrel,hogy jobban látszódjon (:



Aztán kaptam jó pár kis apróságot még:
Egy Morticia Addams kitűzőt. Nagyon cuki és nagyon tetszik- imádom azt a nőt! Aztán kaptam még felbevalókat,meg egy kámea medált és egy gyűrűt. ♥
A kitűző

A sok kis apróság

Kámea medál

Ez is szerelem volt- nagyon tetszik imádom. Olyan mint a nyakpánt,meg a csuklópánt ;)

Ez is egy ajándék füli volt,ami nekem nagyon tetszik
Csipke gyűrű ^^
 Kánaán! Rengeteg szép dolgot kaptam,és nagyon boldog voltam mikor megérkezett a csomag! Ráadásul nem akart érte semmit Petra,bár ígértem neki egy rendes fotózást ha egyszer Pesten járok,vagy ő Pécsen. Ez a minimum (:
Kiakadtam mikor azzal jött valamelyik nap,hogy ha valami nem tetszik dobjam ki. Eszembe nem jutna kidobni semmit,még akkor sem ha nem tetszik- nem vagyok ennyire bunkó. Viszont mivel Petra már évekkel ezelőttről ismer,így nem hittem,hogy nagyot tévedhet. S nem is volt gond,minden tetszett ^^
Mindent nagyon szépen köszönök még egyszer és örültem nagyon!!♥



Idecsapnám mindjárt a héten vásárolt holmikat. Megint voltak a munkahelyemen az árusok- minden hónap elején vannak- ,bár most nem vásároltam sok mindent. Vettem egy kendőt tavaszra,meg egy szép harisnyát,meg egy sport melltartót. 
Tavaszra szerintem jó lesz- és pirosat vettem,hogy ne minden fekete legyen :D

Ez a harisnya


És a mintája




Szép dolgok ezek is,de most nem költöttem sokat.

3 megjegyzés:

  1. De örülök, hogy minden tetszett :3 !!!

    Én sem dohányzom, de egyik ismerősünk nagy pipás, ő ad nekünk kereskedelmi mennyiségben ilyen fém dobozkákat :D , amiken ha nem lenne az a nagy ronda felirat, baromi szép, dizájnos lenne ^^! Nem mellesleg megvédi az ékszereket is, mert sajnos a bubifóliával kibélelt boríték, plusz bubifóliába tekert ékszerek sem biztos hogy épségben odaérnek :( ... De eddig szerencsére ezzel a dobozkával épségben odaérnek a kisdrágák ^^ ...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Juj nagyon ♥

      Sejtettem,hogy nem dohányzol te sem :D ezt a cigis doboz dolgot csak úgy megjegyeztem :D De egyébként jó ötlet volt,meg praktikus- igazad van,hogy simán bármi történhet a cuccokkal,ez meg azért kemény doboz. Minden ideért épségben (:

      Törlés
  2. Zsófika meg kukkoltalak.jó volt itt elidőzni....

    VálaszTörlés