Oldalak

2014. február 18., kedd

PinkPanda és Avon♥

Megérkezett a régebbi rendelésem az Avonból. Most igazából nem kértem semmi extrát,mert máshol nézelődtem. A PinkPanda oldaláról rendeltem egy palettát,amit igazából nem ismerek,mert sose vásároltam erről az oldalról. Viszont az eddigi kevéske kis tapasztalatom az,hogy nagyon gyorsak,és nagyon biztosra mennek! Ugyanis mindenről lépésről lépésre levelet kaptam! Hogy felvették a rendelést,  hogy átvette  futár a csomagokat- hol tudom nyomon követni- , hogy elindult a futár illetve hogy körülbelül mikor kapom kézhez. (: Nagyon figyelmesek és nekem ez nagyon tetszik♥ Valószínű,hogy rendelni fogok tőlük,mert az oldal nagyon barátságos és tetszik ez az utánvétes dolog is, illetve,hogy ennyire figyelnek mindenre!♥
 BeautyUk - earth child palettát szerváltam be,ezeknek tetszettek a színei. Eddig húgom noname palettáját használtam,amit annyira nem kedveltem,mert egyáltalán nem voltak pigmentáltak a színek, ezer réteg kellett,hogy halványan látszódjon. Nem igazán szerettem. erre kíváncsi leszek nagyon- még nem próbáltam.
De mivel akciós termék volt,így pont nem értem el a minimális rendelési határt, ezért választottam egy másik terméket is: a Konad-tól egy körömnyomdázót. Már hónapok óta izgatja a fantáziámat ez a nyomdázás,és olyan szép mintákat lehet találni. Találtam egy denevéreset is,bár azt nem érte volna megrendelni,mivel csak egy darab volt,a többi kép meg nekem nem tetszett annyira. Ezen a sablonon viszont mindegyik minta nagyon bejövős (:
S mivel Valentin nap volt,ezért lehetett a rendelés mellé ajándékot választani! Szintén a Konad-tól választottam egy köröm polírozót. Volt más lehetőség is,amik közül lehetett választani,de ez mindenképp hasznos volt nekem (: 
Aztán még plusz ajándék lehetőség is volt- de ezt nem lehetett előre tudni. Én a rendelésem mellé kaptam még egy köröm polírozót- így most van kettő :D
 Meg kaptam egy Valentin napos papírt is- habár én nem ünneplek semmit ezen a napon (: Max magamat- ezért is vásárolgattam.
Na és akkor mutatom az Avonos termékeket. Ki szerettem volna próbálni az új Eye Dimension szemhéjfestékeket. Én a Sultry Smoke árnyalatot választottam
-amiben van fekete,barna,és egy világos szín.  Nagyon megtetszett a katalógusban,és így első ránézésre is jó színe van, remélem élesben is megleszek elégedve.




Aztán a különkiadásos katalógusból is annyi mindent kinéztem,mert volt cipőrendező, kacat gyűjtő doboz...,meg sport eszközök és huh,nem is tudtam választani. A baj az volt,hogy elég drágák voltak,így  nem vásárolgathattam esztelenül.
Végül  annál a multifunkciós rugalmas erősítőnél maradtam. Elég jó gyakorlatok vannak hozzá- de valamiért ezekkel mindig félelemben vagyok,hogy nehogy elszakadjon.
A többi Avonos dolog húgomé- de rendszerint nálam szórja szét a csomagot mikor megjön :D
Elég vagány dolog,remélem sok hasznát veszem (:

8 megjegyzés:

  1. Hűűű, remélem lesz részletes bejegyzés a palettákról a blogodon :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lesz igen,csak előbb magamon tesztelem le- nagyon kíváncsi vagyok *-* De csak majd hétvégén szerintem,mert így a héten nem igen van rá időm. =(

      Törlés
  2. Kíváncsian várom én is...:D
    Az enyém is ma érkezett meg, és én is szemeztem a szemfestékkel, de a végén rúzst vettem helyette...xD (éppen csökkenteni próbálom a kiadásaimat, és meghatározott keretem volt...)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is csökkenteném,de néha ez az egyetlen öröm forrás a mindennapjaimban- szóval úgy vagyok vele,hogy ha már dolgozom,akkor magamra is szánok valamennyit: vagyis majdnem mindent :P
      Egyébként így hogy az ujjammal kipróbáltam a szemhéj festéket szerintem jó. Csillog egyébként ,amit imádok ,és reméltem is :P

      Törlés
  3. Nagyon jók ezek a paletták, főleg az Avonos tetszik a színvilága miatt :)

    VálaszTörlés
  4. Az avonosat használtam először ^^ Imádom- de úgyis írok róluk ^^

    VálaszTörlés
  5. Szia! A rugalmas erősítőnél azért félnék, hogy nehogy fejbe vágjon. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen,őszintén szólva én is félek tőle kicsit ,hogy elszakad és kiveri a fogam :D

      Törlés