Oldalak

2014. július 27., vasárnap

Könyvakciók ♥

Tegnap említettem,hogy ismét megyek az Alexandrába,mert nagyszerű leárazások vannak, illetve még tart a szülinapi pénzem elköltése :D Úgy döntöttem,hogy mindet könyvekre szentelem,mivel ez az egyetlen olyan dolog ami kb. életem végéig velem marad -ha úgy akarom- s ez az amire bármikor áldoznék.
Tehát nyakunkba vettük a város Alexandráit s megpróbálkoztunk a sorozatok begyűjtésével. Amire nekem nagyon fáj most a fogam,azt mondtam is tegnap,hogy a Tim Severin Viking trilógiája *-* Abból kaptam kölcsön az első részt,de természetesen kell a gyűjteményembe.
Elsőnek a központba lévő Árkád könyvesboltjába mentünk be,ahol én magamnak semmit nem találtam. Megint ott volt az Excalibur trilógia első kötete és a Viking trilógia második kötete,de a dísz borítójuk be volt szakadva,így továbbra se vettem meg. Feltűnt,hogy elég sok könyv borítója hibás- nem tudom hogy a vásárlók ennyire bunkók,hogy nem vigyáznak rájuk,vagy már a raktárba tönkreteszik. Egyedül Krisztián talált egy könyvet,amit megvett. Miután kijöttünk a boltból közölte,hogy nekem adja ♥ Nem számítottam rá,meg nem is értettem minek,mivel nem ismerem a könyvet,de szerintem nagyon jó könyv,de megszívtam ,mert ez is sorozat és ez a második része -.-" Ez olyan teljesen jellemző, bár vétek lett volna 500,- ért ott hagyni.
Manda Scott Boudica sorozatából a Bika Látomása könyvet kaptam,ami 2500,-ról le volt értékelve 500,-ra. Tényleg bolondok lettünk volna ha ott hagyjuk- de Krisztián mondta,hogy neki meg van így most megkapom.
Ezután felballagtunk az árkádból a Széchenyi térre,ahol szintén van egy Alexandra könyvesbolt,így kitaláltuk,hogy ott is körülnézünk,hátha ott megtalálom nem szakadtba a könyveket.
Körülnéztünk,és ami a szívemet megdobogtatta azonnal,az a Tim Severin Viking sorozatának a 2. kötete♥ El se hittem,hogy lehet kapni és nincs elszakadva ^^ Sajnos teljes áras volt, 2499,- .
Krisztiánka most úgyse lesz elérhető a közel jövőben,mert megy FEZEN-re (hogy kapja be) ,s netán ha az elkövetkezendő két hétben kiolvasnám az első kötetet,akkor legalább megvan a második *-* Ennek tényleg nagyon örültem.
Aztán rögtön kiszúrtuk az Excalibur sorozat első részét is,szintén nem szakadtba :D Így most a boldogságom határtalan mert van egy sorozat,ami teljesen megvan.

Ennél is az volt a rossz,hogy teljes áras volt- de így is örülhetek,mert megvettem kettő részét szinte ingyen (:
Ezek után rögtön megtaláltuk a leértékelt angolszász históriák részeit is- az is Bernardtól; ezt is említettem tegnap. Megszereztem a Fakó Lovast és a Csatadalt. Most már csak 3 rész van meg ebből teljes áron,és a Viking sorozatból az első két rész szintén teljes áron. De nem tudok megnyugodni,míg nincs meg a sorozat. Ezeket is Krisztián ajánlotta és hiszek neki- plusz beleolvastam,és olyan témákat dolgoznak fel,amik mindet nagyon is érdekelnek (:
Képet most nem tudok mellékelni,mert a blogger meghülyült és fejjel lefelé tölt be mindent ,amit feltöltök.

Miután Krisztiánka elment,felmentem a Dmbe ,hogy nézzek magamnak egy napszemüveget. Sajnos a sajátom eltörött- de mind a kettő. Talán még említettem is- az egyik még rockmaratonon,a másik meg a melóhelyemen. Nem szeretek napszemüveget vásárolni,mert egyszerűen semmi nem áll jól a fejemen,meg túl nagy is mindemellett :D  Végül mikor már menni akartam onnan is csalódva,akkor láttam meg egyet,aminek a formája tetszett,de a színe miatt elgondolkodtam rajta. Nem igen kedvelem öltözékben a lilát és ez bizony olyan. Végül megvettem mert holnap megint megyek dolgozni,és a napot jobban utálom minthogy neki álljak a színek miatt kényeskedni. (:
A Dm amúgy baromi drága,és nem is itt akartam volna megvenni de sajna sehol semmit nem találtam eddig és ma is kisült a szemem. Remélem ez tovább kitart ha már ennyire "olcsón" adták.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése