Oldalak

2014. július 15., kedd

Rockmaraton 2014 - képekbe♥

Felteszek még pár képet,amiket így utólag kaptam meg. (: Nem szedtem időrendi sorrendbe, szóval minden ömlesztve lesz.

Húgom és pasija (csütörtöki nap)

Huu,itt vannak fejek- Rolcsi épp puszilgatni akarja Krisztiánkát, én meg unom őket :D (csütörtöki nap)
Első nap volt- húgommal ,meg Krisztián unokahúgával


Büdösek :D (csütörtöki nap)
Magyarázás,és az áradó bölcsesség hallgatása X) (szombati nap)
Ez nem tudom mi volt- de nem volt vicces,csak Krissz szerint :D (csütörtöki nap)

A társaság egyik fele- Húgom,Zoli, Krisztiánka,én,meg egy fél Roli :D (szombati nap)
Sabaton díszlet *-* S ez interaktív volt *-*

itt is vannak fejek,itt már mindenki be volt állva,és mindenkin más érzelem tükröződött xD (csütörtöki nap)
LoooL :D (csütörtök)

Krisztiánka,Norbert, Roland - elmebetegek voltak (csütörtök)
Ez atom fogyatékos kép,itt valamit magyaráztam és hadonásztam a tülökkel,amiből piáltunk :D (csütörtök)

Rolcsinak valami tetszett ,hozzám meg nem jutott el az infó :D (csütörtök)

Nem bírtam őket :D (csütörtök)
Heidevolk ♥

. (csütörtök)
Valami vicces volt (csütörtök)
Húgommal és Krisztiánkával- épp apa fotózott (szombat- Zud koncerten)
Húgomnak osztom az észt, de kb. mintha valami fogyinak beszélnék :D (szombat)
Apával -és valami vicces volt :D (szombat)

Angollal,Ancsival, és persze Krisztiánka,aki természetes hogy nem figyel mikor fotózzák :D (szombat)
Jó lesz :D

Ez azt hiszem Ossian volt- ott vagyunk valahol a képen :D

A csapatunk :D (csütörtök)

Itt valamit nem értettünk Vlado szavaiból :D
Vladoval :D nagyon metál :D Ő az a külföldi akivel elszórakoztunk csütörtökön :P
Oh anyám :D
Osztom az észt ,és veszik az áradó bölcsességem :D

Krisztiánkát közbe megtépték :D
Vlado húgommal- tetszett neki xD
És újra a csapat ;)
Szombaton sabaton volt :D 

2 megjegyzés:

  1. Höhö, büntetős képek :P De tök jók lettek, adják a helyzet hangulatát :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen,ezek a képek mindig ilyenek amik bulik közben készültek :D Nekünk is mindig jó képeink lettek :D

      Törlés