Oldalak

2015. július 30., csütörtök

II. Országos Goth Találkozó és a hétvégi élmények ♥

Drága Denevérkéim!
Az utóbbi időben nem nagyon voltam aktív itt,ugyanis másból sem állt az életem minthogy emberekhez utaztam fel-le. A 24.ei pénteken ismételten felutaztam Budapestre (és megint éjszakás műszakból sikerült ezt megoldani - mint múltkor) és a terv az volt,hogy találkozom megint Felonyval. A hétvégi program úgy nézett ki: Felonyval egy egész nap eltöltése -péntek délutántól szombat délután/estig,  majd a pesti goth találkozó és onnan ki Szilviékhez délután/estére, és vasárnap utolsó busszal haza. Na most ebből jól látszik,hogy pihenésre semmi esélye az embernek-szóval nagyon aktív és tartalmas hétvégém volt.
Szóval pénteken megérkeztem délután a Népligetbe,ahol persze nem mehettek a dolgok zökkenőmentesen: Felonyval elnéztük az időt és egy órával később akart kijönni értem. Kellemetlen eset volt,de végül szerencsésen megtaláltuk egymást. Nagyon hamar elrepült a napunk és tartalmasan telt; sokat beszélgettünk mindenféléről, köztük az elkövetkezendő goth találkozóról,hogy vajon milyen lesz,kik lesznek,kik mondják le végül,stb.
Este kaptam tőle egy teljes arckezelést,aminek a bőröm nagyon örült és mondhatni fellélegzett-bár az egész művelet után úgy néztem ki mint valami alkoholista,de reggelre jobb lett. Nagyon örülök az ő felfogásának,hogy az egészség fontosabb mint a pillanatnyi külső szépség. Ezt az elvet valljuk mindketten.
Megint jó sokáig voltunk fent,reggel meg korábban keltünk. Tanakodtunk,hogy mikor induljunk el,mert nem akartunk nagyon korán kimenni,ugyanis rohasztó meleg volt- és semmi értelmét nem láttuk,hogy belefőjünk a ruhánkba,ami így is megtörtént.
 Olyan 5 körül indulhattunk (vagy fene tudja pontosan,mivel elvesztettem az időérzékemet), és mire kiértünk a romokhoz,jött velünk egy csodálatos vihar. Még poénkodtam is Felonak útközben,hogy mi visszük oda a vihart,mennyire örül majd mindenki.
Kicsit aggódtam a találkozó előtt,mert volt egy sejtésem,hogy kik lesznek ott és kik azok akikkel akarok találkozni és kik azok akikkel nem,viszont eléggé pozitív csalódás volt az egész,mert nagyon sokan nagy örömmel fogadtak minket ahogy odaértünk.  Vicces volt,mert még meg sem érkeztünk rendesen,de már többen odajöttek,nagy öröm volt,meg pár szóváltás, aztán jöttek megint mások. Szóval igazából maga a bejutás nem tudom hány órába telt,mert mindig volt valaki aki jött -de mindennek nagyon örültem,mert bár nem számítottam rá,mégis jó érzés volt. Rengeteg ismerős arcot láttam idén és úgy örültem,hogy sokan eljutottak azok közül akik tavaly nem voltak. A tavalyiról is van bejegyzésem itt.
Aztán persze volt az elmaradhatatlan fotózás, közös képek,ami ekkora melegben nem volt a legszerencsésebb. Kezdtük a blogger fotózást,mert hihetetlen de bloggerínák között is sokan ezt a stílust képviselik,ismerjük is egymást és  sokukkal most találkoztam először élőben (:

Hoztam pár képet innen-onnan.
(előre bocsánat,de fogalmam sincs melyik képet ki csinálta -ahol tudom ott oda írom.)
Kati (LadyFreaks) azonnal lecsapott rám ahogy megérkeztünk, ugyanis vele elmaradt a közös fotó rockmaratonon; ott már találkoztunk személyesen (:
S a bloggerina társulat: Aleesia, én, Annie, Szilvim, Trish- ja meg egy Viktor, ő Diablo társam (:
Szilvivel is egy közös fotó.  Ne haragudjon senki,de nem tudom ki melyik fényképet csinálta- azt tudom,hogy ez az én gépemmel készült; de vagy Trish vagy Kati.
Felonyval persze (: Trish lőtte rólunk ;)
Itt nem emlékszem mi hangzott el,de valami nagyon romantikus :D Trish fotója (:
Áh és végre egy közös Trishel is; ennek is talán ideje volt már és hát még ha nem is a legelőnyösebb,azért belefér (:
Szivi,Viktor,én, Enikő és barátja akinek a nevére nem emlékszem sajnos. Kati fotózta.
Szintén (:
Rögtön a legelején Aleesiaval (:
Egy délutáni életkép,amit Trishtől használtam fel- itt mi még nem voltunk (:
Összességében nagyon jól éreztem magam és az ott eltöltött időm végig ki volt töltve mert tényleg mindig jött valaki akivel lehetett értelmesen kommunikálni. Nagyon örültem a blogger lányoknak akikkel végre személyesen is találkozhattam,mindenki nagyon aranyos volt és közvetlen. Az időpont választás nem volt éppen szerencsés,de talán évről évre többet fejlődik a találkozó. Igényes volt és az emberek is normálisan viselkedtek,szóval sok rosszat nem tudnék mondani még ha akarnék se (:
Akikkel nem sikerült olyan sokat beszélgetni,azoktól bocsi, majd legközelebb igyekszem hamarabb kiérni.
Köszönöm az élményt! ♥

Nos a találkozó késő délutáni esti része felé közeledve, egy része a csapatnak elment koncertre- köztük Felony is,szóval mi itt elköszöntünk,meg azoktól is akik utaztak haza. Természetesen amit "hoztunk" vihart,az most le is csapott és szanaszét ázott mindenki. Nagyon jó kis élmény volt, jót tett ez a lehűlés.  Sokan elmenekültek,de mi Szilviékkel még egy ideig ott maradtunk,aztán gondoltuk otthon folytatjuk a beszélgetést,meg szórakozást szóval elmentünk mi is. Elköszönni nem nagyon tudtam senkitől,mert ismerős arcokat addigra nem láttam sehol- nem tudom hogy létezik,de nem volt senki szinte. Akit megtaláltam,azoktól elbúcsúztunk és mentünk.
Amúgy a találkozóról még annyit,hogy  van  pár videó amit megosztanék. Az első Aleesia videó blogja, a másik kettő Trish videója- az egyik képekben, a másik rendes videó.



A napom további részét Szilviéknél töltöttem. A helyzet az,hogy mi régen nagyon sokat lógtunk együtt,de ez az utóbbi években elmaradt, így gondoltuk pótoljuk. Sok szar dolog volt mindkettőnknél,így nem a találkozók voltak az elsők amik a szemünk előtt lebegtek,de úgy érzem sikerült ezt is megbeszélni és talán bepótolhatjuk amik elmaradtak. Egyébként kevés időnk volt,de szerintem jól szórakoztunk. Hoztuk a formánkat szokás szerint, horror filmeztünk,iszogattunk,röhögtünk és igazából azon kaptuk magunkat,hogy hajnali 3 van. Meg is beszéltük,hogy lefekszünk aludni,de végül úgy jött össze,hogy még egy teljes órát dumáltunk és jó későn kerültünk ágyba.
De az este szerintem jól sikerült- onnan is vannak képek,de azt majd egy másik bejegyzésbe mutatom meg (:  Nagyon izgalmas hétvégém volt,de már nagyon sok a le-fel utazgatásból,de pihenni most nincs idő,mert dolgozni kell.
Köszi mindenkinek aki részt vett a hétvégémben! ♥ 

Kinek hogy telt a hétvégéje?
Voltatok valahol?

2 megjegyzés:

  1. Szép napot! De rég jártam erre... (: Örömmel olvasom, hogy milyen jól alakult a találkozó. Remélem, hogy egyszer én is eljutok majd egyre. (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem többször eszembe jutottál,hogy mi lehet veled,de láttam,hogy sok új poszt nincs nálad- gondoltam kicsit jegeled az oldalt. De azért örülök hogy újra idetaláltál (:
      A talira meg egyszer jönnöd kell (:

      Törlés