Oldalak

2015. július 1., szerda

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Álomesküvő

Sajnos az előző VKP-t ki kellett hagynom mert pont úgy dolgoztam,hogy egyrészt ki ment a fejemből,másrészt pont akkor nem ültem géphez.  Így a lakóotthonos nyaralás  előtt oda koncentráltam nem ide. De most itt vagyok megint és bár téma nagyon távol esik tőlem, azért megpróbálok valamit írni.
Akik régóta követnek azok tudják,hogy normális kapcsolatban sem volt részem nem hogy esküvőben. De az a helyzet ám,hogy én gyerek koromban se álmodoztam a szőke hercegről fehér lovon/autóban. Valahogy ez az egész esküvő dolog nekem nagyon távoli és nem érzek rá késztetést,hogy siettessem- talán akkor se esnék kétségbe,ha nem lenne sose. Az én szemembe -azon túl,hogy romantikus,meg aranyos dolog- szimplán csak egy anyagi csőd, illetve papírok aláfirkantása ami lényegében összeköt, de későbbiekben ha a két fél közül valamelyik  lépni akar,akkor még nagyobb anyagi csőd vagy lehetetlenség.
Persze tudom,hogy megvan ennek a maga varázsa meg filingje,meg ha két ember szereti egymást akkor jaj de jó- de szerintem pont ezért felesleges,hisz papír nélkül is szeretik egymást és kitartanak ha összeillenek.

No,de tegyük fel,hogy eljön az én időm is. Akkor biztos,hogy nem hagyományosat szeretnék. Bár szerintem sejtettétek vagy sejthetitek,hogy milyet és hogyan. Sajnos a tömeggel nem vagyok jóba és emellé még utálok is bármit csinálni ha sokan néznek (pl. futni is azért megyek késő este -kockáztatva a veszélyeket-, hogy senki ne lássa,ahogy szenvedek,meg pofákat vágok; illetve ezért is nem voltam sose színjátszós). De mégis nem lenne szívem kihagyni senkit se,szóval nekem már itt dilemmáim lennének. Aztán jönne a zeneválasztás: szeretném ha a társaság is jól érezné magát,illetve mivel rólam van szó így fontos lenne,hogy én is jól érezzem magam.
Nekem ez rengeteg tervezés és kompromisszum lenne. De mutatok pár dolgot amit úgy elfogadnék.

Ruhák amik tetszenek



Nagyon szép és ellenállhatatlan a teljesen fekete,de itt nem ragaszkodnék feltétlenül hozzá. A fehér is szép,mondjuk fekete szegéllyel- így mindenkinek megfelelne szerintem.

Csokor

Nem tudom milyennek kell lennie a hagyományosnak mert nem sok esküvőn vettem részt -bár gondolom fehér- ,de én hasonlóval megbékülnék és jó barátok lennénk.

Torták

Manapság olyan vagány cukrászok vannak,hogy simán lehet kérni majdnem mindent. Az ilyen szép és igényes torták jöhetnének.

Egyebek












Szettek



Körülbelül ez lenne. Tudom,hogy még kellene hajat, sminket meg zenéket mutatnom de ez csak ilyen nagyjából,ötletszerűen jövő dolgok. Itt ülhetnék hónapokig míg összerakok minden tervet részletesen :D  Mivel nem tervezek a közeljövőben ilyeneket,így nem tud annyira lázba hozni a téma sajnos.

De szívesen nézegetem a többiekét:

10 megjegyzés:

  1. Remélem azért összejön ez a fajta esküvő, imádom az összes egyedi esküvőt! Ez pedig az lenne a javából. Kompromisszumot pedig a legkevésbé sem kötnék! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha egyszer összejönne a dolog,akkor ilyenre tervezném,vagy még ilyenebbre :D De köszi- majd meglátjuk hogy alakul az életem.

      Törlés
  2. Eggyetértek veled. Énse siettetem. De egyszer remélem lesz . :D De akkor ott elszabadul a világ! Lesz feketétől feketéig...ja,meg egy kis fekete :p
    Jó,nem? :D De az alap amit itt megmutogatnál az ez lenne. Aztán amilyen "válogatos" vagyok ilyen téren könnyen szimpla vörös-fekete lenne . :D De ez még jóval odébb lesz. :) Egyenlőre nem tervezek.De remélem hogy neked összejön ^^ s részese lehetek majd neki. (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó hát :D Mondjuk ruhába nekem oké a fehér,csak legyen benne fekete. Láttam egy műsort,a mondj igent a ruhára ,és ott volt egy ilyen goth csaj aki vásárolt és olyan nagyon szép ruhát találtak neki,hogy csak ámultam *-*
      Hát köszi a szurkolást,de nem tervezem meg nem is erőltetem.. illetve nem is vágyom jelenleg ilyesféle dologra (:

      Törlés
  3. Látom, azért nem vagyok egyedül azzal, hogy nem rajongok az esküvőkért :) Nekem mindig tetszett ez a fekete téma, ha lennének koszorúslányaim, akkor ők feketében lennének, gyászolva a lánykoromat :D

    VálaszTörlés
  4. Tudod manapság mindenben az anyagiasság van és hát elront mindent. Szóval egyetértünk ;)
    Naa,akkor ha gondolod leszek az egyik koszorúslányod :D :D

    VálaszTörlés
  5. Sosem tervezgettem az esküvőmet. Összesen egy gondolatom volt, de azt is ellopta az egyik exem. Ebben a stílusban tetszik minden, amit összeszedtél, a tortákhoz annyit írnék még, hogy az egyik általam kedvelt cukrász készített egy ilyen tortát, ami az alábbi linken található. Sokáig ez volt a kívánságlistám élén:
    http://breakformoms.blogspot.hu/2011/01/interview-with-cake-alchemys-lauri.html

    (ez nem az ő oldala, csak egy oldal, ahol kiemeltél a csaj munkáját)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én se voltam az a fajta kislány mint a társaim,hogy álomesküvőkön agyaljak... Inkább autóztam,meg gyűjtöttem őket és ennyi.
      Mit lopott el az exed?
      Szép a torta amit küldtél- ezek a pókháló minták kifejezetten a kedvemre vannak. (:

      Törlés
  6. Én se akarok hagyományos esküvőt! :D Egy esküvőn voltam eddig de frászt kaptam sok dologtól, mulatós zene, idióta vőfély, ciki "játékok". Szóval sok-sok mindent kihagynék, az biztos. Viszont az én ruhám biztos fekete lesz, max egy kis szín benne, de ha már 13 éves korom óta feketébe járok akkor biztos nem vennék fel az esküvőmön se mást.:D A lagzin is biztos goth-rock-metál-ebm-industrial szólna. :D Anyósom is egyébként egyetért a fekete menyasszonyi ruhával, szerencsére nagyon elfogadó velem és a furcsaságaimmal szemben. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na ez az. A mulatós zene a halálom hidd el,és ha már az én nagy napomról van szó,akkor nehogy olyan szóljon amit utálok :D Viszont nehéz eset ám,mert az kell,hogy mindenki jól érezze magát...
      Mondjuk a ruha nekem jó fehérbe, fekete szegéllyel mondjuk :D Viszont az anyósod jó arc lehet akkor- szeretem mikor a nálunk idősebb korosztály elfogadó meg érdeklődő a mi dolgaink felé (:

      Törlés