Oldalak

2015. szeptember 15., kedd

Hello Autumn Tag

Dóri blogján találtam rá erre a tag-re,amit már korábban is kiszúrtam,de nem volt időm foglalkozni vele,de végre eljutottam oda,hogy össze tudom hozni,szóval ha nem baj,akkor én is kitöltöm ;) Bár számomra is voltak benne olyan kérdések,amik számomra feleslegesek meg elenyészőek,de jó lesz.

Erre is csak azt tudom mondani,hogy remek tag, ugyanis az év azon szakasza az ősz -nekem-, amit a legjobban szeretek a téllel karonfogva.  Mondhatni egész évben ezt várom ;)

 Mit szeretsz legjobban az őszben?
Mondhatni mindent,de főleg azokat a meleg és lágy vagy szórt fényeket amik kora reggel és késő délután megfigyelhetőek- ez főként egy fotózáson nagyon előnyös. Szeretem még a színeit is,pedig nem vagyok egy nagy szín kedvelő.  S végtére is,ilyenkor kezd újjá születni az egész természet,szóval ebből a szempontból sem utolsó.  Nincsenek már olyan nagy melegek,kibírom anélkül,hogy leizzadnám a bőrömet,vagy leégnék.

Mit szeretsz legkevésbé az őszben?
Én az esőt nem szeretem. Ez főleg azért van,mert  semmi kedvem nincs minden munkába menet előtt a hajamat megmosni és beszárítani. Nekem ez macerás és nem szeretem, plusz nagyon könnyen meglehet ilyenkor fázni- és sok esetben mások bénázása miatt leszek én is beteg. Ezt kifejezetten utálom. 

Melyik a kedvenc ruhadarabod az évszakban?
Bakancs,hosszú ujjú felsők- ezek a minden napokra. Fotózásra meg mehet ilyenkor a hosszú szoknya és itt is hosszú ujjú felső.

 Mi az, amit mindig veszel ősszel?
Ősszel feltűnően sok halloweenal meg őszi színekkel kapcsolatos dolgokat lehet kapni -és ilyenkor szoktam bevásárolni efféle szezonális vagy limitált kiadású cuccokat (például ékszerek,ruhák,dekorációk).

Melyik az az esemény vagy alkalom, amit legjobban vársz az idén ősszel?
Őszintén szólva semmit nem szoktam várni,mert nincs nagyon sok minden ilyenkor itt nálunk. Szoktak hívni koncertekre,bulikra de valahogy nem izgat semmi. Szóval a halloweent várom,mert akkor lehet jó dolgokat kapni, illetve a sárga lehullott leveleket,mert akkor meg lehet jó fotókat lőni ;)

 Mutass egy sminkterméket, ami bár nyárias, de nem mondasz le róla az ősz beköszöntével se!
Annyira nem jellemző a sminkelés nálam a hétköznapokban. Alapozó,púder és spirál. Ennyi az én sminkem. amiről nem mondok le az a fekete szemöldök festék- de ez nem éppen nyári dolog. 

Mutasd meg sminktermékekkel, melyek a kedvenc színeid az évszakban?
Nincsen kedvenc smink termékem. az ősz beálltával az én szokásaim nem változnak meg szépségápolás terén. 

Inkább szemhangsúlyos vagy inkább szájhangsúlyos sminkeket kedvelsz ilyenkor?
Mindig és mindenkor a szemhangsúlyosságot választanám. Nem szeretnék utcára rúzst vagy bármit magamra kenni,mert félek hogy összefogja a fogaimat és nem veszem észre. De ennek sincs sok köze az őszhöz. 

Milyen illatokat szeretsz ősszel?
A kedvenc illat kategóriám a fahéj meg a kókusz (:

Melyik a kedvenc forró italod?
Teákat részesítem előnybe- fahéjas teák *-* De ezek inkább ősz végén dominálnak meg tél elején. De olyankor még a forralt bor is nagy szerepet kap- nagyon fincsi. 

Melyik a kedvenc őszi ételed?
Nincs kedvencem. Ilyenkor szezonális a sütőtök és hát tavaly volt először,hogy képes voltam megenni a sütőtököt megsütve. Valahogy előtte rosszul voltam tőle. Tavaly valamiért ízlett,meglátjuk mi lesz idén (: A sült gesztenyét is kedvelem,bár nem tudom az őszi e vagy az is inkább téli. 


Hordasz úgy sálat, hogy bent is magadon hagyod?
Persze. Mikor melóba jártam ősszel/télen, vagy épp suliba,akkor mindig magamon hagyom  a sálat,mert jól melegíti a nyakamat. Sajnos hajlamos vagyok rá ott megfázni először és ez a "praktika" bevált az évek alatt.

2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy kitöltötted. :)
    Nekem az ősz fényeiben az tetszik, hogy sárgába fordul, sárgás, nem olyan vakító sárga, mint nyáron, és nem is olyan letisztult fehér, mint télen. Plusz, igen. A hőmérséklete is megfelelő.
    A KIK-ben elcsábultam egy koporsó formájú tároló dobozra. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen értem amit mondasz,örülök hogy egyetértünk :D Mii? *-* Ajj de király lehet az a tároló doboz ;)

      Törlés