Oldalak

2017. július 31., hétfő

Sweet sixteen...- Ja nem

Nagyon nem 16 már :D Amit igazából nem nagyon bánok, mert tetszik nekem ez a 26. életév.  Mondjuk rögtön tudok mesélni egy vicces sztorit: pont 19.én, a szülinapom napján vásároltam alkoholos italt és elkérték a személyim. Hirtelen nem tudtam mit reagálni erre,de örülök,hogy ugyanolyan gyerekképű vagyok mint akkor :D
Amúgy számomra nem nagy változás volt ez,nem hatott meg,hogy egy évvel idősebb lettem. Sőt még jó is ,mert hát fejlődik az ember,meg tapasztal közben és már most sokkal inkább máshogy gondolok régebbi dolgokra. Már úgy értem,hogy sok mindent máshogy csináltam volna.

Nem volt most nagy felhajtás, sőt konkrétan utazással töltöttem a szülinapomat. Zoli annyira jó fej volt, ahogy hajnalban felkeltünk ő volt az első (hajnali 3kor),akinek eszébe jutott. ♥ De köszönöm a sok facebookos nyilvános és privát köszöntéseket,azért jól estek azok is.

Itthon volt közös családi ebéd és kaptam pár dolgot.
Az a mini száraz sampon még életet fog menteni úgy érzem egyszer :D A fülbevaló meg nyaklánc iszonyú csodálatos- anya választotta -ismeri az ízlésem-, még a Mátránál mikor voltak onnan hozta. A fogfehérítő meg rejtély, még nem próbáltam de izgalmasan hangzik. 

Nem maradhat el a protein szelet, illetve a szemöldök ecset :D A két legfontosabb dolog egy képen ♥ 

Zoli meg hétvégén elvitt lovagolni- emlékezett rá,hogy meséltem neki arról,hogy kiskorom óta szeretem a lovakat,de nem volt alkalmam nagyon hozzájuk,max általánosban ültettek fel rá,de hát ott nem mondtak erről semmit konkrétan.
Itt viszont,ahova mentünk mindent elmondott a nő nekünk,nagyon szimpi hely volt, szimpi emberekkel és jól éreztem magam. 2×45 percet voltunk. Első körben Zoli ült fel,mert én stresszeltem az új helytől,meg helyzettől,de mikor én kerültem fel,hát valami csodás volt.
Jó nagy pacit kaptunk,amit szorítani kellett rendesen combbal (ami miatt jó kis izom lázam volt két napig :D ), aztán mindenféle mozdulatot kellett menet közben csinálni (konkrétan torna gyakorlatokat a karral és törzzsel,hogy megszokjam a ló mozgását), meg elengedni mindkettő kézzel.
Hú nagyon para volt az elején,mert végig úgy éreztem (amellett,hogy nagyon magasban vagyok),hogy bal oldalra bedőlök- de szerencsére nem történt semmi,megmaradtam rajta és felszabadító,megnyugtató volt az egész. Persze a lovunkat vezették szerencsére,így nagy gond nem volt.


Illetve utána meglátogatott Ági (Felony) is,aki szintén felköszöntött és tartottunk egy csajos napot,ami nagyon jó volt. Újra sokat röhögtünk,nosztalgiáztunk; könyvekről,filmekről beszélgettünk, filmeztünk, este kiálltunk vihart lesni (mert közben itt nagyon sokat villámlott,fújt a szél és leszakadt az eső). Illetve szóba került az az eset,ami nem is olyan régen történt velem,amit annyira nem részletezek,csak annyit mondanék,hogy egy régi ismerősöm ismét felkeresett (2 évente megtörténik),és megint hisztizett azon,hogy mégis miért nem barátkozom vele,mert ő milyen szerencsétlen, és igazából mindig is goth volt :D Tudjátok,hogy nagyon "szeretem" az ilyen embereket és mindennek a tetejére még annyira bizonygatta a gothságát,hogy felsorolt egy csomó klisés dolgot,amit majdnem minden ilyen stílusúnak "kötelező" szeretni (lásd horror filmek, fekete szín,fantasy,Marilyn Manson {!!!!!},stb).  Aztán erre a jelenségre Feloval kitaláltunk egy kifejezést,amit komolyan levédetek :D Mégpedig a "googlegoth" szót. Nem tudom mennyire vagytok képben,de pl. az ilyen netes vikingekre régen(na jó ma is)  azt mondták,hogy fotel viking és valahogy erről asszociáltunk erre a hülyeségre,de nekem nagyon tetszik és tényleg jellemzi az ilyen embereket,mert kb. mindent kinéznek googleról és ennyi.
Ági mikor jött hozzám,ugyanilyen keresztes fülije volt és még dicsértem is,hogy de jól néz ki,erre itthon kiderül,hogy ilyet vett nekem. Nagyon tetszenek♥  Ez már a harmadik egyforma fülink.

Illetve egyéb dolgok/csomagok amik megérkeztek,vagy én vettem.
Újabb Killstar ♥

Egy Baphometes bugyit sikerült fognom a leértékelt cuccok között- nagyon para volt,mert már egyszer elfogyott, és mikor újra megláttam,akkor is már csak nagy volt belőle,de sikerült elcsípni. Mondanom se kell,hogy a méret itt sem annyira stimmel. Jó rám meg minden,de nem mondanám pont XL-esnek. Inkább amolyan M-L méret. Szóval ezzel óvatosan,aki nagyobb méretet venne. 

Maga az anyag nagyon kellemes és a minta is nem az a sima fehér rányomás,hanem ilyen ezüstös. Nagyon tetszik,megszerettem. Ezen kívül vettem még egy sima popóig érő fekete felsőt,fűzős mellkas résszel,de azt még nem fotóztam be,meg nem annyira nagy cucc,csak akartam egy hosszú ujjú kapucnis felsőt (: 

Ezt végülis Zolitól kaptam,random leértékelve találtuk a tescoban :D 
Nagyjából ennyit tudok erről mesélni. Most egy ideig megint nem leszek elérhető,mert a munkahelyemmel táboroztatunk (elvisszük a fiatalokat nyaralni).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése