Oldalak

2020. november 20., péntek

Killstar rendelésem

 Régen volt már nagyobb rendelésem, sőt úgy egyáltalán rendelésem😭 mert nagyon gyűjtöttünk az új autóra. Egy - egy apróság vagy használt cucc volt, de kb. ennyi. Ez az év amúgy sem a khm "pozitív " dolgokról szól - már olyan értelemben, hogy nem túl sok kellemes dolgot tartalmazott. 

Hivatalosan ezek is amolyan elő karácsonyi meg névnapi ajándékok voltak, meg egy régebbi felhalmozódott rendelés, ezért gondoltam, hogy így egybe mutatom meg őket. 

Vettem egy Vendetta Boots bakancsot, amit egyébként már akkor kinéztem, mikor megjelent frissen, de volt vagy 90 font. Szóval kb. álmodoztam róla és úgy voltam vele, hogy jól van majd egyszer - vagy soha.
Aztán bekerült a Clearance részbe, ahol a leárazott cuccok vannak, így úgy voltam vele, hogy oké, kell karácsonyra. 💫
A csoport akikkel együtt szoktam rendelni, javasolták a várakozást, mert közeledett a halloweeni leárazás és akkor mindent leértékelnek újra. Kérdéses volt, hogy megmarad e addig a bakancs, mert minden méret elfogyott kivéve az enyém (sors szerű - és meg is magyaráztam magamnak, hogy ha elfogy mire rendelünk, akkor biztos nem kellett, hogy az enyém legyen és nézek mást a listáról, ugyanis bőven van még olyan amit szeretnék 😂). 
Annyira szerencsés voltam mert tényleg megérte várni, ugyanis meg is maradt a bakancs a rendelésig és még többet engedtek belőle. 



Picit féltem, mert az akciós cipőkkel volt már nekem problémám - azt is méretben rendeltem, mégis kicsit szorítja a lábam, így féltem ettől is, de szerencsére tökéletes a lábamra, marha kényelmes, viszont arra nem számítottam, hogy ennyire magas leszek benne 😌😎 

Alapból magas ember vagyok, de ebben most feltűnően nagyobb vagyok, de hát ennyi baj legyen. Szerencse, hogy Zolit ezek a földhöz ragadt dolgok nem érdeklik - ezt rockmaratonon is mindig bizonyítja 😉


Most vettem életemben először derékövet, méghozzá a Blood Rain Beltet. Nagyon tetszenek, de főleg általában másokon, mert én magamon mindig úgy érzem, hogy jobban kihangsúlyozza a giga csípőmet. Persze rákellet jönnöm, hogy eddig rossz fajta öveket választottam / próbáltam, így nem csoda, hogy az életkedvem is elment. 
Most lehetőségem volt, hogy jobban körülnézzek az oldalon, meg olyan ember javasolta, akinek van már ilyen és szereti.
Ő egyébként egy plusz választás, mert nem szerepelt a terveim között, de olyan jó akció volt, hogy teljesen megérte ♥

Bakancs és öv együtt ♥ A bolero az Draculaclothingos.
A fekete valami mögöttem meg egy fekete lyuk😂
 

Eddig nem volt még olyan összeállítás amihez ha hozzáadtam, akkor idiótán nézett volna ki. Pont ezen nevettünk Zolival, hogy ez kb. mindenhez illik, szóval nagyon szerelem vétel ♥

Kinéztem kettő leggingst is, de nem tudtam dönteni, mert mindkettő nagyon szép volt; az egyik bársony anyagú és kis denevér minták voltak rajta, a másik sima anyagú és cicás. Végül az utóbbi mellett döntöttem - Umbra Leggings-, mert akiket megkérdeztem nekik is ez tetszett jobban.
Féltem ettől is, mert innen még nacit nem vettem és ezek mindig kérdésesek, hogy jó e a méret, eggyel nagyobb kell, eggyel kisebb... 

Végül nem vettem nagyobbat - jó a saját méretem.

De szerencsére nem csalódás, mert pont jó a méret, sőt igazából alá is lehet öltözni, ha esetleg hidegebb idők jönnek, ugyanis nem feszül egyáltalán. Az anyaga nagyon jó, kellemes benne lenni, és ennél édesebb mintát nem is választhattunk volna; biztos, hogy nagyon szeretni fogom. 

Egy ismerősömtől vettem egy zsír új Banned szoknyát. Régóta kinéztem már hasonlót, de végül sose vettem meg. Ebben az esetben is izgultam nagyon mert most egy számmal kisebb méretet vállaltam be, és fogalmam sem volt mennyire nyúlik vagy mennyire nem, de szerencsére ez is nagyon jó vétel volt, nem bántam meg. ♥

Itt azért hozzáteszem, hogy szándékosan nincs a fűző összehúzva rajtam,
ugyanis ő is új és még a betörési fázisában van és itt még nem
akartam szadizni, csak egy kép erejéig vettem fel.
Egyébként egy csodálatos acélmerevítős sima Restyle fűző,
egy ugyanilyen márkájú felsővel.
Illetve itt is díszeleg ez a csodaszép öv, amivel tényleg nem tudtam betelni♥

Alapból oda vagyok a csipke anyagokért és ez aztán ebben nem szenved hiányt. Illetve imádom a fazonját- sokan falra másznak az ilyenektől mert "nem szimmetrikus" (hallottam már ilyet 😖 ), pedig szerintem eszméletlen szép.
A Restyle fűző így első ránézésre és tapintásra nagyon masszívnak tűnik, meglátjuk mit bír majd - tőlük eddig egy fűzőm volt (amit többször láthattatok rajtam már) és ő azért megtette a szolgálatait ♥

Jó mondjuk engem nem lehet alapul venni, mert ami tetszik azért a végtelenségig képes vagyok rajongani 😉😇


S még annyit a végére, hogy az utóbbi időben újraélesztettem a nekromancica tumblr oldalt is, ugyanis oda pár éve elvesztettem a jelszavamat, meg nem is érdekelt annyira a dolog, így nem foglalkoztam vele. Mondjuk most sem akarok ott lógni, mert veszélyes mint a pinterest: ha az ember egyszer belekezd, akkor simán betudja szippantani órákra a hülyeség😌. Időnyelő dolgok ezek, de azért kicsit összekapartam, ha már létezik.
Így ha gondoljátok, rám tudtok ott is nézni - a kedvenc képeimből teszek oda ki válogatásokat ♥ Illetve a facebook oldalamon és instagramon tudtok még velem tartani ♥

Instagram 

Facebook

2 megjegyzés:

  1. Remélem, NecromanCica, jól vagy, és minden oké veled. Itt minden oké, szépen haladunk a projecttel, és az eredményeink kiválóak. Vigyázz ám magadra...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Helló! Igen, köszönöm, minden rendben - mostanában (vagyis inkább az elmúlt években) sok minden van mögöttünk és még több minden előttünk, de nincs két perc szabadidőm sajnos. Örülök, ha ott is minden jó!

      Törlés