Oldalak

2020. november 15., vasárnap

Witchcraft - Barkash szülinapozás

Ez egy nagyon régen megírt posztom, de most tűnt csak fel, hogy sikeresen itt maradt a piszkozatban, így most előveszem és leporolom szerintem ♥ 

Augusztusban végre volt lehetőségünk Barkashal újra találkozni. Régóta terveztük nagyon már és alig bírtam kivárni az indulás percét. 
Szabira mentem (persze azért az utolsó éjszakás műszakom megszívatott- nem maga a meló,hanem amíg bementem; bicajjal járok és természetesen frissen mosott ruhákkal és hajjal elkapott egy bazi nagy vihar, aminek következtében belegurultam egy árokba ... Szóval azért egy utolsót még szívtam szabi előtt), aztán a nagy abonyi felújítás után mentünk barátnőmékhez
Megjárattuk egy hosszabb útra az új kis autónkat ♥ Ebben valamiért kényelmesebben tudtunk utazni, mint a másikban 😂 Egyébként ez egy külön történet, de nem szentelek neki külön bejegyzést: sikerült vennünk egy új autót. Igazából első saját, amire évek óta gyűjtöttünk és büszkék lehetünk.

Délutánra érkeztünk, egész nap állatkodás ment, de hát egy évben egyszer van szülinap😉. Ittunk jó kis házi likőrt, sütiztünk, röhögtünk, dumáltunk és sikerült megint egy kis fotózást összehozni közösen. Charlie volt újra a fotósunk és ismét a csenderesben kötöttünk ki. 😂

Fotózás után mint akik jól végezték dolgukat 😂

Estére  iszogattunk, megvolt a tábortüzes filing mert sütögetés is volt, plusz vendégek, de ami a lényeg: Jó sok cica! Barki ilyen extrém állatgyűjtögető, így tele vannak cicákkal és kutyákkal, én meg élvezkedhettem közöttük ♥ 😈

A fotózásunk és az egész hétvége élő sztárjai 💝


Szóval bulisan, nyugisan telt az a hétvége is és ismét gyarapodtam egy tetkóval 😂😌 Már röhögtünk rajta, hogy ez ilyen hagyománnyá válik lassan. 

Alig várom, hogy ismételjünk.  ♥

Itt van pár kép a fotózásból



Babus is jött velünk, akartak szerepelni a képeken ♥


♥ Kis familiárisok ♥


Ha tetszik a munkánk, akkor keress meg bátran minket instagramon; Barkash ezeknél a képeimnél meg van jelölve.

Instagram

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése