Oldalak

2012. május 1., kedd

Film

Tegnap,miután elvégeztem itthon a dolgom,leültem megint filmezni ^^ Mióta összevesztem kedves drága "barátommal",azóta sok időm van mindenre. Valószínűleg letiltott a fenébe msnen,de nem érdekel túlzottan, lehet,hogy ha sokáig nem beszélünk,akkor törlöm a fenébe- mert minek legyen ott?
No,mindegy. Tegnap folytattam a Tim Burton filmmaratonomat :P Letöltöttem egy régebbi filmet, az Álmosvölgy legendáját. Egy régi sztori átdolgozva az ő stílusával,plusz Johnyval a főszerepben :D Mily meglepő.


 Aztán néztem,és van még egy filmje,de az még csak most lesz mozikban talán,mert ncore-on még nincs fent. Ez amúgy valami vámpíros film lesz, Éjsötét Árnyék címen. A trailert elnézve egész jó lesz-de nála csak jó filmre lehet számítani ^^



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése