Oldalak

2012. május 30., szerda

Macska mentés II.

Hétvégén nem nagyon voltam itthon,mert dolgoztam a képeken,amik felkerülnek majd az új fotóblogomba. Hétfőn mikor hazajöttem,mamám közölte,hogy a macskánknak-Lucifernek- egy narancs nagyságú daganat szerűség van a nyakán,ami felhúzódott a pofájára. Annyira örültem neki,nem is tudtam mit mondjak,mert ő már azzal jött hogy tuti el kell altatni,stb. Megint körül zsongott mindent ezzel,én meg bepánikoltam ettől. Majd mondtam,hogy elviszem állatorvoshoz.
Életem egyik legnagyobb hülyesége volt ez a döntés. Ugyanis nincs állathordozóm,és kézben kellett vinni,mert féltem,hogy egy utazótáskában megfulladna. De most úgy vagyok vele,hogy kb. nem érdekelne,annyi időt kibírna. Odafelé menet kihullott egy rakat szőre,én meg kritikusan allergiás vagyok a szőrére,de a legjobb,hogy megtapadt a fekete pólómon-ami nem is az enyém volt hanem Márkóé.
Akkor folyamatosan ki akart ugrálni a kezemből,fújt az emberekre,és kapálózott,visított,nekem meg nagyon az agyamra ment. Ráadásképp beleharapott a kezembe jó nagy erővel,úgy "enyhén" fájt...
akkor a doki megvizsgálta,időközben felszökött a láza,de nincs semmi baja. Az a "daganat" valami verekedés következménye,és el fog múlni. Kapott szurit,és ennyi. jó sokat fizettem,és ma kellett volna vissza vinnem,de mama nem akarta,mert hogy nincs rá pénz. De a szomszédunk is azt mondta,hogy meg fog gyógyulni,csak hagyni kell.
Na hazafelé neccesebb volt a helyzet,ugyanis megint meghülyült,visított,kapálózott,a karomat összekarmolta a hátamat,majd szépen az egész bal mell részemet. A mellrészemnél a pólót leszaggatta rólam. Annyira dühös voltam rá emiatt,mert a póló egy 2007es rockmaratonos ereklye,és ráadásul nem is az enyém!!!! Jogoson leszek kibelezve.
Mamám összevarta,de a sebeimet nem lehet. Allergiás vagyok,és az egész karom be volt dagadva. Az eremnél egy hatalmas mély vágás,remélem mindenki félre érti,és öngyilkosságnak hiszik. 
A lényeg hogy elegem volt,és többet nem viszek kézbe semmilyen állatot.
Mikor hazaértem hajat mostam,meg lesúroltam a testem,mert féltem,hogy megfulladok. Nagyon csúnyán nézek ki,remélem hamar elmúlik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése