Oldalak

2012. május 26., szombat

A sárkány énem

Előjött a sárkány énem,vagyis a hatalmas sárkány rajongásom. Egyik reggel úgy ébredtem fel,hogy imádom őket. Ez így hülyén hangzik kicsit,meg hát előtte is imádtam őket nagyon,de most rajongok értük =) Márkó szerinte lehet ,hogy valami megváltozott bennem,és ez a sárkány szeretet a jele.
Hát én nem tudom,de azt igen,hogy minden sárkányos dolgot gyűjtök =)



Most kapok majd egy A-3as lapra egy nagy sarit rajzolva,meg kaptam az alufólia sárkányt =) Meg annyi ilyen jó dolgot láttam *.*
Szeretnék egy sárkány szárny nyakláncot,akkor fülbevalót,gyűrűt :D Csak ezek nagyon drágák =( De láttam saris gyertyatartót,könyvtámasztót,homokórát,hamutartót *.* Nagyon sok szép holmit.




Aki megszeretne lepni,vagy a kedvemben szeretne járni,az szerezzen nekem ilyet *.*

2 megjegyzés:

  1. Szia rég beszéltünk!!:D Nyömm:D neked adhatom ennek a munkámnak a másolatát mert sajna az eredetit nem adhatom de ha ez neked megfelel szívesen:D http://kinuta96.deviantart.com/gallery/?offset=48#/d3b23pf itt a munkám^^ egyébként én is szeretnék majd ilyeneket venni:D pont hasonlóakat néztem én is mostanában :D szóval ^^ :D Ha szeretnéd majd rajzolok neked sárkány(már ha összeszedem addig magam^^") :) csak mond meg milyet:D
    Puszi <3

    VálaszTörlés
  2. Hát én írtam neked facebookon üzenetet amúgy-a fotós blogommal kapcsolatban =/
    Jó a saris kép :P De most így nem tudom elmagyarázni milyen kellene :D Élethű,részletes fejkidolgozás,meg szárny kidolgozás :P Imádom őket.

    VálaszTörlés