Oldalak

2012. október 25., csütörtök

Ágynemű

Ezer éve nem írtam bejegyzést,amit sajnálok is,de alig volt időm. Szerencsére sokan megértik,hogy nem érek rá egész nap itt verni magam. Péntek óta futok valahova,vagy valakihez. Már kicsit unom,és fáradok.
Viszont ma anyum elrángatott,hogy nézzünk körül a városban,mert kell kabát nekem. A turkálókban nem lehetett 5-10 percnél tovább megmaradni,mert anya rohanni akart.... Csak a vállfás üzletekben tudott megmaradni. Ott persze semmit nem kaptam. Nem hogy nekem tetsző kabát nem volt,de semmiféle kabátot nem lehetett kapni.
Már totálisan elszomorodtam,de helyette találtam egy nagyon jó ágyneműt *.* Ilyet még sehol nem láttam,és most is totál véletlenül akadtam rá. Míg anyum nézegette a függönyöket,én is túrtam,és akkor akadt a kezembe. Fekete a drága,és a takaróján egy goth csaj van kereszttel a kezében. :D Nagyon klassz komolyan. Képet nem tudok mutatni,mert ki lett mosva,de nagyon szép. És fekete.  Eddig a kiskori ágynemű huzatomat használtam,ami 101 kiskutyás volt,és kék :''D Valahogy úgy érzem,ez most jól jött :D
Nézelődtem neten,és láttam Victoria Francés-at is *.* Na nagy álmom nekem egy olyan ^^ De nem mostanában fogok tudni olyat beszerezni.  De a könyvét is elfogadnám. A hivatalos facebook oldalán láttam képeket a könyv dedikálásról, és hát kiakadtam! A dedikálás mellé rajzolt is o.O  A fejem leesett a helyéről majdnem. Nagyon jó volt. Ha egyszer kapnék tőle én is egy ilyen dedikálást hát le föl ugrálnék örömömben.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése