Oldalak

2012. október 5., péntek

Emberi baromságok

Hjaj. Megint sikeresen belekeveredtem olyan dolgokba,amikbe nem kellett volna. Mindig rosszkor vagyok rossz helyen.
Persze sikerült megtapasztalnom az emberi idétlenség,és gyengeség hatalmát. Az emberek többsége irtóra buta. Beleavatkozunk mások dolgába,majd még mi sértődünk meg. Aztán ahelyett hogy bármi is megvitatásra kerülne,töröljük az illetőt mindenhonnan. Sokszor elgondolkodom hogy mi ez a viselkedés forma.  Nekem ha bajom van valakivel,akkor nem foglalkozom vele,vagy megmondom. De a legtöbbnek természetes,hogy törli a másikat minden honnan. Gyengék,és gyávák az emberek,mégis mindenki irtó nagy embernek vallja magát. De egyik se különb a másiktól. Vannak egy páran akik igyekeznek normálisan viselkedni embertársaikkal,de kevesen vannak.
Na mindegy lényegtelen az egész. Azt hiszem nem bonyolódok több emberi kapcsolatba. Megmaradok azoknál akiket már ismerek,és akikkel jóban vagyok. Legalább nem ér nagy meglepetés.



No,de más téma. Be vagyok pánikolva. Ki gondolná =) Egy heten van megint,hogy megtanuljak ezer oldalnyi anatómia anyagot. De jó,mert most szombaton nem lesz semmi. Azzal a jó fej etika tanárral leszünk. Annak annyira jó a felfogása hogy hihetetlen. De erről beszéltem korábban. Mondjuk most a holnapi órán vele is dolgozat kérdésekről fogunk beszélni,szóval abból is írunk.  De az anatómia a legrosszabb. A tanár 3 anyagrészt darált le,és ebből kettőt fullosan meg kell tanulni ,mert megint írunk. Egy heteket ad rá folyamatosan,és az a rossz hogy nincs kiemelve a lényeg. Ezen sokan kiakadtak,és be is szóltak az irodavezetőknek,hogy nem lehet meló,és család mellett ennyi anyagot egy hét alatt megtanulni. De persze a dolgozat meg baromi egyszerű,de annyira sok az anyag,és senki nem tudja mi a lényeg belőle. Szóval most meg lett beszélve,hogy azért jó lenne átbeszélni az életbevágóan fontos témákat,hogy ne potyára tanuljunk meg mindent.
Most is van egy hetem 2 témakört bevágni,amiből kb. minden fontos neki. Kevés az idő,nagyon. Beszélt is az irodavezető a tanárral,hogy nem tudunk ennyi mindent bevágni egyetlen egy hét alatt. Nekem mázli,mert nem melózom,meg nincs gyerekem,de a többeknek szar. Persze jött prédikálni a nő,hogy hát ezeket meg kell tanulni,és blablabla. S hogy állítólag ez még a könnyű rész ^^ De jó. Félő,hogy sokan lelépnek majd még. Mert már így is nagyon sokan lemorzsolódtak,mivel nem bírják ezt,stb. Most is sokan jöttek ezzel,hogy kész káosz ,meg nehéz nekik ez az egész,és ha a mostani doga szarul ment akkor lelépnek o.O Remélem hogy a padtársam nem lép le. Komolyan,olyan jófej az a nő :D Mondta,hogy hasonló stílusú a lánya mint én,és velem is úgy viselkedik mintha a lánya lennék :D Sőt kb mindenki úgy viselkedik velem :D Nagyon bírok őket. :P
Remélem holnap jó,és nyugis lesz az óra =)

A magazinom amúgy Hotdog.hu-n megint frissült. Továbbra is jöhet bárki akit kicsit is érdekel a téma =)
~Gothic Life/ Style~ magazin



2 megjegyzés:

  1. Üdvözletem.

    Az emberek már csak ilyenek. A többségük nem tanul a saját hibáiból, nincs tekintettel a másikra, naiv és akaratos, de ami talán a legrosszabb, hogy a gyávaság olyan szintű védekező mechanizmust vált ki belőlük, hogy szinte akaratlanul is a másikra támadnak. Lehet, hogy én vagyok negatív, de nem hinném, hogy ez valaha változni fog. Egész egyszerűen az ilyen egyének közelében meg kell feszítenünk minden idegrostunkat, és ha ellenségeskednek, a pofájukba kell röhögnünk. Ennél nincs jobb megoldás. :)
    És huh... Az anatómia tényleg elég rázós tananyag, főleg ilyen kevés idő alatt. :/ Drukkolok. :)

    (Egyébként ha lesz időd, nézz be hozzám, van egy eladó felsőm. :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pontosan. Nem te vagy negatív ez így van. Emberi hülyeség ez,hogy menekülnek. Kihúzza mindenki magát a felelősség alól,és ennyi. A másik meg le van szarva. De igazából örülök,mert itt derül ki az emberekről,hogy kik azok akikre lehet számítani,és kik azok akikre nem.

      Köszi hogy drukkolsz ,kell is. Megint sok az anyag,és kevés az idő =(
      Szoktam amúgy benézni hozzád =) De most akkor megint megleslek =)

      Törlés