Oldalak

2012. október 2., kedd

Értelmetlen álmok

Ma megint eléggé nagy hülyeséget álmodtam. -vagy csak nem jöttem még rá az értelmére. Azt  tudom,hogy két fiú volt benne,és mindkettőt szerettem,de mindegyiket máshogy.
Először az egyiknél voltam,és emlékszem,hogy beszélgettünk,meg a hörcsögével játszottam. A környezet ahol játszódott az álom,elvileg a szobája volt,de olyan nem is tudom,az egész olyan volt mint egy gyár.  Nehéz így vissza emlékezni. De azt tudom,hogy ennek ellenére az érzéseim jók voltak. Kellemes volt a sráccal lenni,szerettem vele lenni,és szerettem a srácot. Se az arcát nem láttam,se semmi jellegzetes dologra nem emlékszem,csak az érzelemre!
Aztán totális helyszín,meg jelenet váltás. Ahol szintén egy arctalan fiúval voltam,de ott tudtam,hogy ő nekem a legjobb barátom. A barátom,akivel irtóra bensőséges a viszonyunk- szóval lazán meg lehetett ölelni,volt egy pillanat mikor elvoltam keseredve,és ő vigasztalt,és a homlokát az enyémhez nyomta,és úgy magyarázott,hogy minden oké lesz. Ez a jelenet,vagy pillanat volt az,ami nagyon megmaradt bennem,és nem akartam ,hogy vége legyen,mert tudtam,hogy ő velem van.

Fogalmam sincs kik voltak ezek az emberek,de úgy vettem észre,hogy itt inkább az érzelmeken volt a hangsúly. De ha valaki többet lát ebben,akkor mondja csak. Én még mindig a hatása alatt vagyok,és fogalmam sincs mi váltotta ezt ki belőlem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése