Oldalak

2013. március 3., vasárnap

Furcsa álmok,furcsa érzések

*törölt*


2 megjegyzés:

  1. Február 22 - Március 3: 9 nap ennyi kellett ahhoz, hogy már más iránt érezz valamit. És ez még csak az a 9 nap ami a tényleges nyilvánossághoz kellett.

    Bennem 2012 június óta fel se merült a gondolata, hogy bárki iránt is érezzek valamit Rajtad kívül.

    És még az én érzéseim voltak megkérdőjelezve éveken át. Szomorú :(

    VálaszTörlés
  2. Itt az a probléma,hogy csak TE szerinted február 22.
    Február elsején volt az első munka napom- az egy pénteki nap volt- ,akkor még felmentem hozzád, s egyből a wowos élményeiddel jöttél és nem az volt h mi volt velem. Utána lévő héten felém se néztél - hétvégén nagy nehezen megkérdezted h mi van,de ugyanúgy szartál rá. Én akkor már felvetettem a szakítás gondolatát. De előtte se éreztem sokkal többet sajnos- akár gonosznak hangzik akár nem. De hiába mondtam ezeket tudomást vettél róla.
    Aztán hétvégén jött a Vera,akkor azért mentem csak fel hozzád. De amint láttad tartózkodtam mindentől. Az hogy neked most jutott el a tudatodig az egész ,sajna nem én tehetek róla. Én mondogattam folyamatosan,csak nem fogtad fel. Most meg itt izélsz nekem,hogy jaj csak 9 nap telt el. NEM!
    Valójában sokkal több,csak nem tűnt fel,mert a játék világodban ragadtál.

    VálaszTörlés