Oldalak

2013. március 15., péntek

Megjöttek a szépségeim- ismét nagy az öröm

Végre egy kis jó hírrel is szolgálhatok ^^ Legalábbis számomra jó hír nagyon. Jó pár hónapja csináltattam egy Victoria Francés-os medált egy ismerősömmel aki alapból ilyenekkel foglalkozik =) (DeMonic - aki nem ismerné s szeretne rendelni szóljon nekem bátran,továbbítom neki,vagy adok elérhetőséget.) 


Egy másik lánytól meg egy szolidabb csuklópántot,mint az előző,plusz egy kámeás,csipkés brosst. A képeken nagyon gyönyörűek voltak,de élőben... Hát a szavam elállt mikor megláttam *.*





A lila csíkos kámeás csipkés darab a csuklópánt. Annyira féltem,hogy kicsi lesz a csuklómra,erre még nagy is! Csodálatos. A Másik kis kerek kámeás darab meg a bross. Plusz ott van a medálom is *.*
A fehér csipke kesztyű meg csak alátét volt- mert a fekete dolgaimba beleolvadt volna a csuklópánt :D De amúgy az meg egy kesztyű, ha valakinek nem esett volna le =) Méghozzá egy hosszú,fehér csipkés kesztyű,amit ajándékba kaptam egy lánytól. Illetve megörököltem =)

Aztán ma kipakoltam a szekrényeimet,mert már a ruháim között kész káosz uralkodott. Most minden rendben van,az új szépségeimnek is találtam helyet. Az összes ruhámat  rendszereztem-autista módon :D Aztán a kiegészítőknek is kerestem valami szép helyet. Ezeket a nyakpántokat,meg csuklópántokat egy fém dobozba tettem,mert pont találtam egy megfelelő méretűt =) A kesztyűket meg abba kosaramba tettem,amibe még 8.ban a virágcsokromat kaptam a kereszt szüleimtől. Mire nem jó,hogy nem dobok ki semmit :D




Na ott az a piros doboz- egyébként egy mikulás van  rajta :D de majd lehet hogy kitalálok rá valamit =)
Az alsó képen meg ott van minden szerzeményem =) A nagy nyakpánt,ami szintén DeMonic-ról van, akkor a nagyobb csuklópánt,ami Hedera-tól ; meg hozzá az ajándék csipke gyűrű. Meg ott van felül egy denevéres gyűrű,azt meg egy kedves barátnőmtől kaptam,és szerintem nagyon jópofa =)

Na szóval sok a kacatom,de szerintem mindegyik csodálatos,és imádom őket. De ezen kívül lesz még elvileg egy csomagom- azt a fogadott anyumtól rendeltem még ezer éve, s azóta örzi nekem *.* Az amúgy a P-Projekt blogról lesz,de majd ha egyszer megjön,akkor azt is megmutatom =)

De most nagy az öröm ^^
Azt se felejtem el,hogy nem rég nyertem egy nyereményjátékon; a Brezovits fashion jóvoltából egy csodás nyakpántot ^^ Sajnos még nem tudtam magamon ezeket a szépségeket lefotózni,mert még nem volt hova felhúzzam őket (munkába meg minek...),de ami késik az jön ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése