Oldalak

2013. november 17., vasárnap

Még élek!

Most már muszáj életjeleket adnom magamról,mert több mint egy hete semmi. Bevallom úgy ahogy van,hogy nem volt semmi kedvem leülni a gép elé munka után. A héten hajnalos voltam,ami 5 órai kelést követel meg,és mire hazaestem délutánra totál kivoltam fáradva- főleg,mert azt a munkatársamat elkérték tőlünk aki dolgozik velem együtt ,így minden munka rám szakadt- , így mikor hazaestem ,kajáltam, és eldöglöttem. Wifiről tudtam netezni,de sok kedvem ahhoz se volt. De az az igazság,hogy nem sokan kerestek; jött is az elgondolásom,hogy ha most kórházba kerültem volna,vagy bármi történt is volna velem,a kutya nem tudna semmit,mert felém se szagoltak :D Éljen.  Egy két ember ha rámírt érdeklődni és csók. No mindegy,meg sem lepődök ;)
Mondjuk úgy hogy lefoglaltam magamat. Az itthon döglésen kívül belementem egy találkozóba egy hete.Nem nehéz kitalálni,srácról van szó (:  Külön történet a mi ismerettségünk, ugyanis nem most ismertem meg,hanem már egy jó ideje. Talán nyáron,vagy annak tájékán talált meg rockerek.hu-n, s beszéltünk néhányszor. De mivel mindig a találkozást erőltette le se tojtam mikor irt :$ Igen,ez így nagyon kedves dolog volt tőlem,de komolyan azt hittem,hogy valami fogyatékos X_X Ez is erősnek hangzik,de a mai világban sose lehet tudni! Ugyanis volt szerencsém nem normális,szemét,bunkó alakokhoz, így azóta elővigyázatos,megfontolt,és paranoiás vagyok :D  Szóval nem igen foglalkoztam azzal ha irt nekem üzeneteket. Közben nyáron ugye kaptam a pofonokat az élettől ,sorra a megbántásokat,csalódásokat,és onnantól elegem is lett.  Ő viszont sokszor próbálkozott nálam,de kifejezetten idegesített és utáltam már az egész helyzetet.
Aztán a múlthéten belejöttem a régi üzenetek megválaszolásába,és megtaláltam az övét is. Válaszoltam rá,mondom épp elég bunkó voltam vele- de továbbra is a hátam közepére se kívántam a próbálkozásait.  elkezdtünk beszélgetni, mikor hirtelen kiderült,hogy ő látott engem,és hogy volt a munkahelyemen. Mikor rákérdezett,hogy nem e én voltam az a személy aki halloweeni dekorációkat csinált a gyerekekkel,akkor azt hittem lefordulok a székről :D  Nem tudom,hogy ezt meséltem e,de halloween előtt volt egy nagyon nagy csoport nálunk intézménylátogatáson,és persze mi hozzánk is feljöttek. Én arra emlékszem,hogy ez ilyen hideg zuhanyként ért minket,mert nagyon sokan voltak,és dumálni kellett nekik.... Totál leizzadtunk munkatársammal :D  No és mint kiderült,ez a srác is köztük volt .... Szóval tökre véletlen szerűen derült ez ki,és ha nem válaszolok neki,talán sose tudom meg.
Aztán megint rákezdett a találkozásra,és megint kiakadtam :D Végülis elmeséltem munkatársamnak,és ő mondta,hogy mégis mit veszíthetek... egyedülálló vagyok,nincs jelöltem se már,fiatal vagyok (nekik ez a mániájuk :D), és max ha nagyon gázos az alak,akkor otthagynom.  Nos ezzel a biztatással igent mondtam; egyszer kibírom.  De hát senki el nem tudja képzelni miféle gondolataim voltak egésznap,és mennyit pánikoltam. Totálisan féltem,hogy valami debil lesz,aki nem tud két szót se szólni hozzám; vagy esetleg csúnyább lesz mint a képen :D Tiszta optimista voltam :D (de ez jellemző rám) De aki ismer engem jobban,az tudja,hogy mért védekezek az emberek ellen ennyire. Blogon is leirtam már miféle csalódásaim voltak,és nem hiányzik zsinorba megint egy.  Szóval nagy volt a pánik; nem tudtam egész nap enni,mert kész stresszbe voltam.  Mikor ütött az órám (:D) ,akkor felöltöztem,és az első dolog az volt,hogy bedugtam a zenét a fülembe,mivel eszméletlenül féltem :D A munkahelyem környékén van egy buszmegálló,oda hivtam ki. Próbáltam minél lassabban odaérni xD (szörnyű vagyok tudom) Aztán hamar észrevettem,mert szerencsére ő is feketében volt,meg bakancsba,és kitünt a többi ember közül :D A lányos zavaromat nem tudtam hova tenni és hirtelen két szót se tudtam szólni (: Én éreztem magamat fogyatékosnak. de azért sokkal jobb volt mint amire számítottam; egy nálam magasabb,és nagyobb srác, hosszú hajjal (*-*) és körszakállal, bakancsban és fekete cuccban. Szóval semmi égő nem volt rajta külsőre. Gondoltam magamban,hogy tuti nem úszom meg ennyivel,biztos van valami hülyesége,ami engem irritálni fog és ami miatt rosszul leszek tőle (megint az optimizmusom :D)
Elmentünk a városba ,az árkádba,és leültünk dumálni. Sok mindenről lehetett vele beszélgetni,és kiderült hogy nagyon sokban hasonlít rám. Tud komoly is lenni ha akar,de a komoly ábrázata mellett sokat röhög,amit kifejezetten imádok :D Nem sok férfi mosolyát ,nevetését szeretem- eddig csak Tom (Bosszúállók,Thor) mosolyát csíptem.  De az övé is nagyon jó fej, és nekem is nevetnem kell olyankor. Szóval sokat röhögünk. A másik dolog,hogy szakmabeli,mert ő meg ápolónak tanul,én meg szoc. gond.-nak, de ugyanúgy,ugyanolyan helyeken töltjük a gyakorlatot.
A csillagjegye amúgy bika- szerencsére nem esik bele azokba,amiket ki nem állhatok. Sajnos sok embert megismertem,akik bántottak,de ennek egy előnye volt: hogy megtudtam kikkel nem érdemes kezdeni. Tudom,hogy nem lehet csillagjegyhez kötni dolgokat,blablabla... de igenis sok személyiségtípus felismerhető a csillagjegyek mögött. Mikor anno irtam arról a pesti srácról,akiért oda voltam nagyon,na ő volt még Bika,és hát vele nagyon jól kijöttem. Szerencsére Alexel is jól kijövök,pedig totál féltem hogy  lesz valami ami elront mindent. De akárhogy kerestem,nem találtam. Nem igénytelen,nem büdös, nem idegesítő, képes kommunikálni velem,nem egoista (!!!!!) -ezekből úgyis kaptam eleget az elmúlt fél év alatt-  nem hisztis (!!!), nem  igérget,nem mondogatja,hogy "majd", "majd","majd"... nem használ nagy szavakat,nem akarja magát többnek mutatni mint ami.... Persze ettől függetlenül totális fenntartással voltam, de belementem egy másnapi találkozóba is.  Semmi gyanúsat nem találtam,pedig mindenféle rossz dologra ki vagyok élezve. Persze ezeket neki is elmondtam,hogy nem tudom magamat megnyitni és őt se közel engedni magamhoz,mert félek. Sőt,azt is elmondtam neki,hogy totál fogyatékosnak néztem- ezen azóta is röhögünk. De ez elég cinkes a részemről, szerencsére ő is lazán vesz dolgokat. Hiába,akik ilyen szakterületen dolgoznak mint mi,azok már csak ilyenek (:
De jól éreztem magam vele,és próbáltam a hülyeségeimtől,meg a gyanusítgatásaimtól eltérni- de hát olyan sokan bántottak már,nehéz volt.
Végül a héten is találkoztunk párszor, most pénteken meg szombaton nála voltam. Az a jó,hogy ő is pécsi és akkor találkozunk mikor csak ráérünk és akarunk.

No szóval ennyit erről. De most már leszek  gépnél,szóval nincs gond (: (feltéve ha bekapcsol,mert esélyes,hogy tönkre megy ez is ^^)

2 megjegyzés:

  1. Wááá, beindultak a dolgok, beindultak a dolgok :P Örülök, hogy ilyen jól érzitek magatokat együtt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mesélhetek majd :P De igen; ráadásul derült égből.. Szóval nem én kerestem (:

      Törlés