Oldalak

2014. augusztus 4., hétfő

Idei első találkozóm Verával♥

Mint írtam korábban, nagytakarítással kezdődött a találkozónk napja. Mivel pénteken úgy belelendültem,így gondoltam másnap befejezem- bár féltem,hogy ellustulok,de nem ^^  Mindent szépen megcsináltam, beleértve az egész lakást. Totál lesültem,mert megint mondanom se kell 80 fok volt ,s ekkora hőségbe indultam neki.
Előbb értem be,de amíg vártam rá,addig könyves bolt♥ Szokásos :D Majd jött a telefonhívás és mehettem érte. Nagyon örültem hogy újra láthatom,mert azért jó rég is volt,hogy  találkoztunk.
Hazajöttünk,rendbe tettük magunkat,mert kb. a bőr leolvadt rólunk.
Késő délutánig beszélgettünk sok dologról -és örültem,hogy végre valakinek mesélhetek a komolyabb lelki dolgaimról személyesen. Főleg párkapcsolatról beszélgettünk,meg elmúlt, el nem múlt szerelmekről -és olyan rossz volt mikor sok minden eszembe jutott a múltból. Viszont jól esett,meg ezen kívül sok mindenről beszélgettünk (:  Később megköszöntött,mert szülinapomkor nem tudott lejönni.
Estefelé gondoltunk egyet ,s mikor már kevésbé sültünk be elindultunk a városba,hogy felmegyünk a Tettyére megnézni a naplementét. Sajnos túl későn indultunk el,mert mire jött a busz hogy megyünk a sziklákhoz, már rég lement a nap,de igazából volt még egy óránk bámészkodni (: Akkor csinált Vera jó pár tájképet,meg engem is zaklatott,de nem örültem neki mert eléggé bénán festettem- nem fotózáshoz készültem na (: De végül csinált pár képet,meg én is róla- de ezeket majd később teszem fel külön bejegyzésbe,mert szerkesztést igényel egy kettő (kicsi meg kell vágnom,meg szintezni kell és jó lesz (: ). Igazából szebbek nem leszünk,de emléknek megmarad.
Annyira jó volt ahogy ránk sötétedett ,és kigyúltak a fények. Nagyon hangulatos volt,csak hát ezt nem tudjuk úgy megörökíteni mivel nekem alapobjektíves gépem van ,plusz nulla állvány és az elég hatásos ilyenkor. De nagyon élveztük,főleg a szúnyogcsípéseket :D
Pont mikor végeztünk és jöttünk le a sziklákról,meg befejeztük a fotózást -ami nagy szenvedés volt,mert időzítős a gépem és a korlátra tettem,ahol beállítottam 10 másodpercre és rohangáltam mint gólyafos a levegőben :D - arra jött egy pár,és kérdezte a férfi hogy ne segítsen e,és végül elfogadtuk a segítséget,mert határozottabban könnyebb  volt így hogy nem kellett rohangálnom (:
 Mikor mindennel végeztünk,akkor mentünk a buszmegállóba,ahol mázlinkra pont jött egy busz ^^  Nagyon élveztem ezt az esti sétát és olyan jó volt a levegőn.
Másnap úgy terveztük,hogy mivel megint 80 fokot mondtak,hogy csak kimegyünk a kertünkbe fotózkodni (: Na most ez totál máshogy alakult. Elkészültünk magunkkal,már fel is öltöztünk ,meg szerelkeztünk a képekhez, s mikor kimentünk épp hogy letettem a gépet időzítőre, ár dörgött és villámlott és borult be az ég.  Jól van mondom,nem ijedünk meg egy kis villámtól, Thor apánk jelezte hogy ő is ott van :D  s folytattuk azért tovább a fotózást.
Aztán elkezdett nagy szemekben esni az eső- mi tovább próbálkoztunk. Végül már annyira esett,hogy a hátsó udvarban lévő kis házhoz menekültünk,ahol még azért fotózgattuk egymást,de vészesen fogyott az időnk a nagy viharig.
Majd leszakadt az ég. Nem volt semmi ami az égből ránk zúdult.  Eleinte csak erősen esett,ami még jól is jött mert tökre jól lehűltünk,  majd rákezdett és a végén már kis golyónyi méretű jégdarabok estek ránk. Annyira nem volt jó,mert nem tudtunk bemenni,mivel nálunk volt a nagy fényképezőm és nem mertünk befutni úgy esett.
Nagy nehezen bejutottunk, s a ruhánkból csavarni lehetett a vizet rendesen mintha ki lettek volna mosva.  Az utcánk totál víz alá került és olyanokat dörgött meg villámlott felettünk,hogy totális áramszünet lett. Rettegtem,hogy megint nem tudom benyomni majd a gépem,vagy hogy tönkre vág valamit a villám. A növényeket sajnáltam,mert a jég szétverte őket :(
Viszont utána megint dög meleg lett- elment a vihar felhő tovább, itt meg hulla pára. Estefelé (sötétedés után) mondhatom azt hogy jó volt az idő.
Szóval a tervünk miszerint fotózkodunk,meg elmegyünk kicsit sétálni a közelbe totál meghiúsult... De azért csináltunk jó pár képet,meg szombaton lehetőségünk volt sétálni (:
A lényeg hogy jól telt a hétvége, kibeszéltük kiröhögtük magunkat,és jól jött,mert Krisztián Fezenen volt és így legalább nem unatkoztam. Meg néha kell a változatosság (:
A többi képet majd legközelebb teszem közzé,mert egy kettőn kell módosítani a méretek miatt  (:


4 megjegyzés:

  1. Hogy lehettek mindketten ilyen csodálatosan szépek!? *-*
    Egyébként nálunk is bazi nagy eső volt, még jég is hullott...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aranyos vagy *-* Köszi szépen ^^
      Amúgy jég itt is volt,az vert el minket,szóval végül inkább ázottan bejöttünk :D

      Törlés
  2. Tök jók lettek a képek,meg a ruháitok is szép nagyon :) Barátnőd haja milyen vörös ? Csak mert tetszik a színe,és kicsit újítanék a hajamon a White Hairben :) Előre is köszi !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Barbi! Köszönjük szépen,aranyos vagy (: Barátnőm haja hennával van festve,szóval nem tudom milyen árnyalatú. De szép mélyvörös a színe azt tudom- ha gondolod rákérdezhetek nála (:

      Törlés