Oldalak

2016. június 22., szerda

Metal Liget 2016 | Személyes

Vagy ahogy idén hívták, Liget Fesztivál.  Pár éve hallottam róla, de tényleg csak említés szintjén,mert nem néztem meg kik játszanak,hisz fesztiválnak nekem bőven elég volt az egy hetes Rockmaraton minden évben (jó munkás emberként nem nagyon engedheti meg magának az ember lánya a túl sok szabadságot, így jobbára sok mindenről le kell mondani- így inkább nem fájdítottam sose a szívem).
Idén barátom hívott meg rá, és bár kicsit félve mentem el rá, azért végül jól sült el. 
forrás- Liget fesztivál
Azért mondom,hogy félve,mert ez most távol volt a komfort zónámon, hiszen Szolnokra mentünk és azt a várost szinte sehogy sem ismertem eddig. Mondjuk nem tűnt egy rossz helynek,főleg így mondom,hogy ugye itt vettük végül a laptopot is ;) Az elmúlt időszakban többet voltam itt mint valaha gondoltam volna.
A másik félelmem,vagy inkább kellemetlen gondolatom az volt,hogy hát megéri e nekem erre kiadni ennyi pénzt,hiszen csak magyar bandák lépnek majd fel,akikről csak hallottam és én ezeket alapból nem szeretem- max a Pokolgépet,de az pont nem jött el. Végül ez is hamar eloszlott,mert mégis csak fellépett a Tankcsapda,amire régebben azt mondtam én is hogy "jaj kinőttem már"(jó nagy marhaság),de így 10 év után is jó volt őket újra látni és velük énekelni az akkori vagy a még régebbi számaikat (2006ban láttam őket utoljára, rockmaratonon).  Megismertem olyan bandákat,amikről már hallottam név szerint,de nem voltam hajlandó semmit meghallgatni tőlük,meg divatzenének tituláltam őket,és nem különösebben érdeklődtem - ilyen például a Leander Kills, a Paddy. Végül örülök,hogy azért mégis csak jól sült el és élvezhettem.
Szegény Road-ot sajnáltam nagyon,mert idén is full eláztatott mindent a szakadó eső és ők már egyszer Rockmaratonon is megjárták ezt az utat.
Harci festés sárból- mert a dagonya itt sem került el.
Ezen a hétvégén nagyon sok új arcot ismertem meg, illetve meglepetésemre találkoztam ismerősökkel is, köztük Irénnel,akit már ezer éve ismerek, illetve ő vele futottam össze tavaly maratonon is ;)  Nagyon meglepő volt számomra,hogy eljövök ilyen messzire és hoppá nem is egy ismerősöm akad erre. Kicsit jól esett a lelkemnek a sok sok ismeretlen után.
Nagyon élveztem a hétvégét és szívből örültem a kötött barátságoknak és a megkerült testvéreknek is ♥

Útban odafelé
Estére utolsó nap sártengerré vált a terület- ajj de ismerős volt

Vágjál hülye fejet- Zolis, Lucás ♥
Ami nálam mindig elmaradhatatlan, a közös karszalag szelfi ;)

2 megjegyzés:

  1. Ahogy írod, az ember lánya, ha dolgozik... mondjuk, nálam most az Iron Maiden élvez elsőbbséget. :)
    Azért jó lett volna ott lenni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mész Maidenre? :D
      Amúgy hamarosan jövök egy levéllel,most hogy beüzemeltük a laptopot,már csak egy olyan nap kell mikor nem dolgozom :D

      Törlés