Oldalak

2013. szeptember 29., vasárnap

3. Hány fűződ van? (Lássunk egy fotót a fűző-gyűjteményedről :) ) - 30 Napos fűző - kihívás

Jó kérdés (:  Régen,mikor kezdtem a goth korszakomat,akkor csak az az egy megörökölt fűzőm volt (:   Aztán egy éve turiztam egy fekete virágmintás divat fűzőt,vagy mídert inkább.  Utána munkatársam turizott egy fehér-fekete mintás divat fűzőt.... Végül pár hónapja megvettem az első komolyabb fűzőmet *-* Annyi a gond vele,hogy még sose volt rajtam komolyan,és ha felhúzom,még nagyon eláll,mert nincs betörve. De ami késik az jön ;)  Nagyon szép,és egyszerű darab,de van egy olyan érzésem,hogy bazi nagy rám. Nem mertem kisebb méretet kérni,mert mi lesz ha nem lesz jó,aztán rájöttem,hogy lazán lehet kisebb,mivel a fűzőt én szabályozom.  De sajnos tapasztalatlan fűzősként beleestem ebbe a hibába. A következő fűzőm,az egy teljesen acélmerevítéses darab lesz,de arra még spórolni kell :D





Itt van az összes egy helyen- de kb. semmit nem látni belőle :D Sajnálom,hogy a képek nem jól sikerültek,de nagyon esős,borús az idő,és semmi fény, így is a benti lámpát használom,de ezt mindenki tudja,hogy semmire nem jó.

Ez turkálós,keményen 200ft volt.  Nem hordtam még olyan sűrűn- talán egyszer ha volt rajtam.  De szép a mintája szerintem.  A fekete fehér kontrasztot meg egyszerűen imádom. ^^






No,ő meg az a régi megörökölt fűzőm (: Az előző bejegyzésben nem látszott teljes valójában- mert hát nem az volt a lényeg mikor fotóztam azt a képet anno- , de most meg lehet nézni. A mai napig jó rám,pedig nem egy nagy méret... Annyi a baja,hogy sajnos rövid- az évek alatt úgy látszik nyúltam még.  Anno el akartam adni,de végül nem vett rá a lélek,mert egyébként szép. Nem egy nagy szám,de az egyszerűsége adja meg a mivoltát (:




No,ebből sok nem látszik :D Deez is olyasmi akar lenni,mint az a fekete-fehér. Pánt nélküli, cipzáros míder, egyszerű mintával. Ezer éve turkáltam ezt is valahol pár száz forintért.  Nem akartam ott hagyni,mert sose lehet tudni.  Mondjuk ezt nem hordtam még,mert meg kéne varrni az egyik merevítőnél,ugyanis kiszakadt,és annyira felsérti a bőrömet mindig. Szóval ez várat magára. No meg nem akarnám a csupasz testemre húzni. Mindig valamire akarom a fűzőt húzni,ugyanis a karomat gyűlölöm tiszta szívemből, és ne nézegesse más se.




Ezt a szépséget vettem jó drágán. Erős merevítős, egyszerű mintával,hátpanellel,acélkapoccsal elöl. Igazából az a nagy problémám,hogy nagyon nagy rám.  Felhúzom,és az acél kapcsok eléggé elállnak a hasamtól,és így olyan mintha akkora hasam lenne :D  De anno mikor rendeltem szegényemet,nem mertem volna kisebbet rendelni,mert nem tartom magam épp kis embernek. De így meg most azt tapasztalom,hogy ott is eláll ahol nem kéne. Mert azt tudom,hogy az új fűzőknél 2 hét a betörési idő... folyamatosan fel kell húzni,hogy felvegye az illető testét. Lehet ennek is ez a baja egyenlőre,de nem tudom. A következő fűzőm valami ilyesmi lesz mintában,csak mell alatti acélos :D Nem birok a véremmel :P

Végülis találtam egy képet magamról fűzőben,de ez valami katasztrofális. Az előző szép brokát mintás darab van rajtam,de ebben szörnyű volt fotózni.... Sajnos marha hülye egy kép,mert olyan mintha a hasam kidudorodna, ugyanis ahogy oldalra fordultam kicsúcsosodott a fűző eleje :D Kb. 3× kövérebbnek tűnök benne,mint ami valóban vagyok, de hát az új fűzőknek ez az átka. Nincs hozzám törve; a mell résznél is elállt,plusz nincs is rendesen befűzve,ugyanis nem tudtam megkötni- csomóra meg tilos kötni!  Szóval összeszerencsétlenkedtem egy ilyen képet- de nem fogok vele büszkélkedni.  Maga a fűző csodás,de magamat nem fogom többet fotózni benne,mert lehetetlen forogni benne :D



Nos egyenlőre ennyi fűzőm van csak,de a készletem bővül,és lassan lesznek alkalmak hordani is- jön a hidegebb idő,mikor nem sülök beléjük ;)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése