Oldalak

2013. szeptember 10., kedd

A hétvégi képek

Ígértem a beszámoló mellé képeket is,amik útközben készültek. Most semmi beállított,pózolós képpel nem készültünk,mert most nem volt annyi időnk ilyesmire- inkább élveztük a szép napot,és kirándultunk.

Elmaradhatatlan a hülyeségem (:


Buszra várva egy közös kép ;)





Épp leszállni készültem a fáról.



 
Casanova felé- Verának ezt le kellett fotóznia :D




A művésznő ;)




Pózolás-bár nekem nem épp a kedvenc képem




Vera is felment a fára (:




Szintén ugrásra készen (:




Ezt én csináltam Verának,hogy látszódjon a tükröződés is (:




A híd tartójára tettük a gépet,és így sikerült végre közös képet alkotni *-*




Séta az erdei úton a tó mellett




A malomvölgyi tó




Kidőlt fán pózoltunk a vizen. Elég parás volt.




Vera is felment rá (:



Én már nem tudom mit néztem a vizen.



Hát itt csak beálltam egy pillanatra (:



Vera megmászta az egészet- mondtam is,hogy ha belesik akkor nem megyek utána xD



Hát ez ilyen vicces lett :D



Vera mászik mint egy majom xD



Én nem akartam a súlyommal beljebb menni,mert mondom beleesek,nagy lesz az öröm :D



A csodás lábaimat mutogatom :D



Na ők voltak azok akikről nem tudtuk eldönteni ,hogy magyarok,vagy külföldiek,mert angolul dumált a faszi nekünk; főleg mikor másodszor így visszafelé találkoztunk velük- tett egy "oh shit" megjegyzést,amit nem tudunk hova tenni,mert utána ott pózolt nekünk :D Érdekes. Aztán metálvillázott :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése