Oldalak

2013. december 29., vasárnap

Díjat kaptam!

Elnézést,hogy még csak most teszem közzé,habár már egy jó pár hete megkaptam kétszer is ezt a díjat kedves Szilvi barátnőmtől! Csak pont akkor linkelte,mikor vizsga időszak volt,és sajnos nem igen volt rá erőm,utána meg kiment a fejemből.  De most megtaláltam,szóval kitöltöm (:  És nagyon szépen köszönöm,hogy gondolt rám! (:





A szabályok a következők:
1) Helyezd el a díjat a blogon.
2) Linkeld be, aki jelölt téged
3) Jelölj te is blogokat a díjra
4) Értesítsd őket a jelölésről
5) Írj 7 dolgot magadról

Jelöltek:  
Blithe,
Adolfina,
Avaid Moriwa,
Trish

7 dolog magamról:  
Hú,hát általában tudok írni magamról,de mikor kell,akkor nem megy :D Meg nem tudom miket írtam már,és miket nem. 

1, Nem szeretem magam. Ez lehet,hogy egy kívül állónak nem így jön le,de az igazság ez. De ennek ellenére igyekszem magamra adni,és azért valahogy kinézni és elviselni magam.

2, Romantikus és érzékeny lélek vagyok. Ez mindig is így volt,gyerek korom óta. Egy légynek nem lettem volna képes fájdalmat okozni. Csak sajnos az évek,meg az emberek viselkedése rákényszerített arra,hogy távolságtartó,és kemény legyek. Persze aki kicsit is ismer,az tudja,hogy ezek inkább idegenekre vonatkoznak. Mert a barátaimat,meg a szeretteimet mindennél jobban szeretem (:

3, Fiatal,kisiskolás koromban régész szerettem volna lenni. :D Persze ettől hamar elment a kedvem,mert hülyén tanították a történelmet később és megutáltam az egészet.

4, Gyűjtök minden olyan plüsst, figurát,dolgot ami denevéres. Persze,ezt ki gondolná :D  De pl. két felnőtt fogyatékostól is kaptam denevéres rajzot,meg denevéres hímzést ;)

5, Nagyon lusta vagyok,de imádom a fitnesst. Nagyon ellentmondásos személy vagyok,így ez alap dolog :D  De valójában neki kezdeni nagyon nehéz,de ha már elkezdtem valamit,akkor kitartóan végig csinálom,és igyekszem nem feladni a dolgokat. Persze van mikor úgy érzékelem,hogy jobb ha feladom- de amíg lehet kitartok,és megoldom. 

6, 14 éves korom óta nincs példaképem. Egészen odáig rajongással szerettem Avril Lavigne-t! Ő volt a nagy példaképem,imádtam a stílusát,a viselkedését,a zenéjét.... Aztán mikor elpicsásodott (már bocsánat),akkor valami megváltozott bennem, s azóta nem rajongok senkiért ;) 

7, Nem szeretem ha azok,akiket szeretek nem mutatnak felém érdeklődést. Utálom,ha mellőzöttnek kell éreznem magam és nem foglalkoznak velem,és csak akkor jutok eszükbe,ha épp kell valami.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm a díjat :) ♥
    Hallod, sosem gondoltam volna, hogy szeretted Avrilt :o Valahogy olyan fura, nem igazán tudom veled összeegyeztetni ^^ Viszont az első ponthoz annyit mondanék, hogy amennyire én ismerlek (így blogon, facebookon, képeken és egyebeken keresztül), nagyon is szeretetreméltó személyiség vagy, semmi okod nincs arra, hogy ne szeresd magad :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs mit ^^
      Hát szerintem sokan nem is tudnák elképzelni. De mikor az ember lánya tini korát éli,bizony sok minden megtörténik (: Avril meg megtestesítette azt ,ami fiatal koromban lenni szerettem volna; bátorságot,vadságot,keménységet, lázadót. Meg hát szerettem a zenéit is,meg volt mindegyik albuma; a legelső még kazettán :D A többi CD-n. De aztán elpicsult a drága,én meg a magam stílusára találtam. ;)
      Ohh,aranyos vagy,nagyon szépen köszönöm,ezt jó volt olvasni. Örülök ha más ilyeneket gondol rólam ♥ (:

      Törlés
  2. Nagyon szépen köszönöm :3

    VálaszTörlés