Oldalak

2013. december 29., vasárnap

Szép sminkek

Most,hogy válogatni kezdtem a képeim közül a goth sminkeket,gondoltam megosztom itt is (: Szilvi barátnőmmel megbeszéltük,hogy elmegyek hozzájuk szilveszterezni 30.án (szóval egy ideig nem leszek a közelben), és mivel imád sminkelni én meg imádom a szép sminkeket, megbeszéltük,hogy kisminkel (:  Erre kezdtem el nézegetni a meglévő képeimet.  Persze nem feltétlenül ezeket akarom,mert ugye mindenkinek más az arcberendezése,meg más áll jó, vagy máshogy... Ezeket csak ötletnek,meg tudom,hogy ő is imádja a szép sminkeket (:


Ezek a cica sminkek azok,amik az én első számú kedvenceim. Bár a gond lehet,hogy az lesz,hogy nekem alacsonyan van a szemöldököm. Mert ezeknek a lányoknak le van borotválva és újra van rajzolva. azt meg azért nem vállalnám be :D De valami ilyesmit elfogadnék,mert szép (:
De van más is ami szép,csak nekem nem biztos,hogy jól állna.

















Ezek mind mind nagyon szépek (: Csak a szemöldökük az egekben van :D

4 megjegyzés:

  1. Na majd ezek közül kipróbálunk párat :) Már amennyire menni fog és nem maszatollak össze :D

    VálaszTörlés
  2. Lehet hogy attól a maszattól leszek igazán szép :D

    VálaszTörlés
  3. Amíg a szemöldököd nem radírozható, addig nem nagyon lehet elcsúfítani téged ilyen sminkekkel. ;) Valószínűleg jól fog állni a legtöbb amit kísérlet képpen megalkottok. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát a szemöldököm egyáltalán nem mozdítható :D de pont ezért nem lehet normális sminket csinálni =/

      Törlés