Oldalak

2013. december 28., szombat

Hörcsög költöztetés ♥

Míg Alexnál voltunk,megbeszéltük az egyik napot,hogy beugrunk a városba az állat nagykereskedésbe. Már régóta tervezem,hogy veszek szegény hörcsögömnek egy normális,modern ketrecet,mert ezek a régiek nagyon oda vannak már,plusz egyik se az enyém. Így hát bementünk,és sokáig válogattam és megtetszett az egyik darab. Nagyon praktikus, és elég tágas. És ez volt most a lényeg. Nem akarom,hogy a kis bébim az egész életét kis fos helyen töltse. Ennyit megér,ha már megmentettem az életet és felneveltem. Nagyon jó kis ketrec,plusz tartozékokkal. Van hozzá egy műanyag kis ház,műanyag tálka,és egy jóféle itató. Ráadásul bővíthető,mert lehet hozzá csatolni műanyag alagutakat. Biztos mindenki látott már ilyen ketreceket- baromi ötletes. Szegény Alex már nem viselte a válogatásomat,így átküldtem az egy eurosba,hogy ő addig ott vásároljon be,én meg nyugisan körül nézek. De vissza kell majd még mennem oda,mert nagyon jó áron lehet kapni almot,ami nem forgács. Ilyet még eddig nem láttam,de ez is praktikus. Puha anyaga van,és össze lehet keverni a faforgáccsal,és kicsit lágyabb lesz az alom. *-*
Ahogy hazaértem,egyből összeszereltem neki,és átköltöztettem. Előtte pár nappal cseréltem az almát neki,de már most összetojta a lakását -.-" Pont mondtam Alexnak,hogy létezik hörcsög wc,és a hörik felismerik,hogy oda kell kaksizni,meg pisilni...de az enyém tuti nem ismerné fel a funkcióját :D  Szóval ilyenekkel nem töröm magam.
No,én elkészítettem a forgácsos almot (nagyon szar forgácsot vettem annak idején,senkinek nem ajánlom,hogy olcsót vegyen,mert a minőség rovására megy sajnos. Tele van éles fa darabokkal,ami beleállhat a bébik orrába,vagy szemükbe. Szóval mivel nekem is a végét járja,fogok venni újat és minőségibbet. Inkább költök rá többet,mintsem,hogy emiatt baja legyen neki). Úgy szoktam csinálni,hogy leszórom a forgácsot,majd belekeverek szénát (ilyet is lehet külön venni nekik). Néztünk faházakat az áruházba,meg Alexnak nagyon tetszettek,de abszolút nem praktikus. Ugyanis a hörcsik lazán összepisilik és a fa mit csinál?! Beszívja magába. :S Szóval én maradok a műanyag dolgoknál. Tudom,hogy szebb,meg jobban mutat a fa berendezés,de sajnos tapasztalat. Így maradt az a ház benne,amit ezelőtt is használtunk. Az is szép amit a ketrechez adtak,de az kicsinek tűnik nekem.  A tál viszont fantasztikus,mivel hosszúkás,így lazán tud benne kotorni. A zöldséges tálat meghagytam ami ezelőtt is volt.
Van a ketrec oldalán két műanyag kupak szerűség. Először azt se tudtam mi fene az... Rákérdeztünk,aztán jó fej volt az eladó,mert mindent elmagyarázott; kiderült,hogy oda kell a csöveket csatlakoztatni. Ugyanis lehet kapni műanyag cső darabokat,amikből hosszú külső járatokat lehet létre hozni :D Szerintem értó klassz :D De csöveket egyenlőre nem vettem,mert így is húzós volt a ketrec.
Persze fizetésél megint nagyon beégtem.... Közli a nő,hogy 10400, lesz... Néztem rá,hogy mégis mért,mikor a ketrecre 8ezer van kiírva, a kaja meg 6-700ft, körül volt..... aztán elment hátra megnézni,és kiderült,.hogy valaki össze keverte a címkéket... A 8ezres kalitka az kicsit bénább volt ennél,és ez 9400,- volt ...... Kiakadtam,hogy ki a fene kavarja át az árakat.... Aztán mondtam,hogy akkor a kaja maradjon,mert a ketrec volt a lényeg,de végül jó fej volt a pénztáros is,mert elrohant és nézett olyan árban ételt ami kijött egy 10esből.  Szóval végülis lett ketrec is,meg kaja is neki.  De ez teljesen jellemző,nem is én lennék ha nem így lenne.
Viszont most végre jól érezheti magát a bébim ^^  ♥

4 megjegyzés:

  1. De tündéri vagy, hogy így figyelsz a kis höridre :) Nagyon szép ez az új ketrec, biztos élvezni fogja az ottlétet :) És nagyon tetszik, hogy ilyen gondoskodó vagy, meg odafigyelsz mindenre, bár egy Ráktól ugye ez várható :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Naná *-* Tudod,olyan mintha a gyerekem lenne- ha már megmentettem,meg felneveltem (: Most ennyit igazán megérdemel ,és ha már megtehetem,akkor nem halogatom (: Élveztem ahogy felfedezi,meg ahogy bénázik ^^
      No meg lehet hogy sokszor nem látszik rajtam,hogy szeretnék akárkit is, de hidd el,hogy sok szeretet van bennem,csak leplezem- hisz ismersz :D Bujdosó Rák vagyok :D

      Törlés
  2. Próbáltál már berakni neki ilyen lógós drót izét berakni neki, amolyan mászóka gyanánt? Vagy annyira nem aktív hogy használja is esetleg?

    Alex ennyire nem türelmes, vagy ennyire nem szeret "shoppingolni", netán te vagy ennyire körülményes? Csak mert engem egyszer elvittek műkörmös meg divatkellékes boltokba, és kb 4 órányi shoppingolás után odajött egy eladó és megkérdezte hogy hogy bírom.... mikor azt mondtam hogy semmi gond totál meg volt döbbenve. Szerintem simán van egy szórakoztató oldala annak amikor egy "tipikus nő" vásárol. :D Bár mondták már hogy nem vagyok normális, de szerintem ez így van. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eszemben sincs mindenféle zörgő izéval telerakni a ketrecet :D Az előző ketrec tetején volt is egy fogantyú,és azt buzerálta,és annyira irritáló volt,hogy esténként ki kellett vinnem a szobából. Szóval nem teszek be olyasmit amivel zöröghet ^^ Majd felszerelem csövekkel,amiben futkoshat ha akar :D

      De, Alex nagyon is türelmes,de volt még dolgunk,és mivel én nem szeretem a vásárlást összecsapni,ezért mondtam neki,hogy menjen, intézze el; nélkülem is megtudja oldani. Én meg addig nyugalomba kigondoltam mire van tényleg szükségem és mire nincs ;) Amúgy se szeretem ha valaki nem türelmes (:

      Törlés