Oldalak

2013. január 16., szerda

Csomagot kaptam!

Nagyon nagyon izgatott voltam ma egésznap,ugyanis megérkezett a csomagom,amit rendeltem *.* Nagyon régen,még tavaly nyáron kitaláltam,hogy szeretnék egy csodás csipke csuklópántot. Az ötlet onnan jött,hogy akkori barátnőm (most már csak ex barátnőm) kölcsön adta a nyakpántját,ami amúgy nagyon nagyon szép volt-minden elismerésem-, de Márkó nem tudta hogy hova való :D Így a csuklómra tette,és akkor tűnt fel,milyen cukin néz ki.
Anno ez a barátnőm mondta,hogy csinál nekem egy hasonlót,de sajnos nem jött össze,aztán hiába kerestem,senki nem akarta bevállalni,mert nem volt megfelelő anyag.
Már lemondtam róla,mikor egy ismerősömmel beszélgettem a magazinom miatt- kiszoktam tenni mások eladós oldalát- ,és akkor mondta ez a csaj,hogy van egy ismerőse aki szintén ilyen szép dolgokkal foglalkozik.
Írtam neki is az oldalával kapcsolatban,mondván,hogy kiteszem ha szeretné. Aztán rákérdeztem,hátha esetleg bevállalná. Elmondtam az elképzeléseimet nagyjából,és elvállalta *.*

Már november elején félre tettem rá pénzt- elég sok volt még a szülinapi pénzemből. Mondta,hogy decemberre nem meri megígérni,mert sok a dolga,de utána megcsinálja. S végre eljött a nap,hogy megkaptam. Alig hittem el. Úgy vártam ezt a szépséget.
Viszont arra nem számítottam,hogy kapok tőle egy meglepit is. a csodás csuklópánt mellé csinált nekem egy csipke gyűrűt is. Azt hittem leszédülök a székről. Imádom az ilyen szép dolgokat. Valószínű,hogy ha lesz még úgy pénzem,akkor rendelek még tőle dolgokat,illetve a másik lányt se felejtem el,akitől a medálokat vettem. Tőle még jön egy medál elvileg-majd azt is megmutatom.

No de mutatok képeket. *.*


Majd csinálok jobb fotókat is-csak most hirtelen ennyi futotta. Szerintem valami eszméletlen szépek. Még egy kis masnit is kaptam rá- imádom  a masnikat,ezt mindenki tudja.
Mikor megjött a postás nagyon izgatott voltam,de nem számítottam a mai napra,azt hittem hogy később érkezik meg.
Szóval teljes az öröm =)

2 megjegyzés:

  1. Mind a kettő nagyon szép, de nekem a gyűrű lopta be magát különösen a szívembe. A csuklópánton lévő díszítés nekem már kicsit sok, talán fodrok nélkül jobban bejönne, de azért persze így is gyönyörű :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A gyűrűt képzeld ajándékba kaptam,nem is számítottam rá. Sose volt még ilyen gyűrűm,és örültem neki.
      A csuklópánt nekem nagyon tetszik,pont ez a túlzás,mert a legtöbb hosszú ujjú felsőm eléggé egyszerű. Szóval nekem a ruhatáram nagyon egyszerű,sehol fodrok,meg csipkék,szóval szerintem illeni fog hozzá =)) De köszönöm =)

      Törlés