Oldalak

2013. január 24., csütörtök

Édes álom

Ezt még muszáj leírnom,mert tökre meghatódtam. Ma reggel rámírt egy kedves lány ismerősöm,és közölte velem,hogy velem álmodott :D  Izgatott lettem,hogy vajon mi volt az. Ráadásul nem csak két mondat volt az egész. De jobb ha bemásolom.

"Bementem valami (kissé lepukkant) kórházféleségbe, és a szemben lévő ajtón, a nővérek beosztásánál (konkrétan az adott szint ajtaja fölött lógott egy kis táblácska névvel) olvastam: Beke Zsófia Von Duende. Mondom magamban: jól kezdődik az álom. Aztán elmentem a büféhez, és Te ott álltál egy tolókocsis öreg nénivel beszélgetve. Fekete felső és melegítőnadrág volt rajtad, tök sovány és szép voltál. (: Azt furcsálltam, hogy a hajadban volt egy kis kék melír. De végtére is jól nézett ki. (: A többi már elég homályos, talán menni akartunk valahová, de aztán leléptél másokkal, vagy valami ilyesmi. De teljesen mindegy is, a lényeg, hogy Rólad álmodtam. Fura…
Ja, és a végére a legbizarrabbat: amikor az álom végén mentem hazafelé, megláttalak Téged egy ház szép, zöld kertjében, amint Márkóval csókolóztál.
Vagy agyamra ment a blogod, vagy szimplán furcsa az álomberendezésem."

Nobilis bocsáss meg,de muszáj volt bemásolnom,nem akartam semmit kihagyni belőle =) Nekem nagyon tetszett,és még mondtam is,hogy jó lenne ez a jövő várna rám. Lenne munkám,házam,stb.  Mondjuk Márkóra rákérdeztem,hogy valóban ő volt az, de szerinte igen. Hát kíváncsi vagyok. A lényeg hogy szépfiúm lesz :D
De azért jól hangzik :D Amúgy is fogyókúrázok, egészségügyi téren mozgolódok *.*

2 megjegyzés:

  1. Jaj, de megtisztelő, hogy ekkora hatással volt Rád. :D Ez nagyon aranyos.
    Kívánom, hogy valóban teljesüljenek az álmaid - még ha Én elég fapados verzióban álmodtam is meg a jövődet. :D (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindig nagy hatással van rám ha valaki álmodik rólam :O Ez annyit tesz ,hogy az illető valamennyit foglalkozik velem- még ha csak tudat alatt is =)
      De amúgy nyugi, nem volt fapados xD Jó ez így. :D

      Törlés