Oldalak

2013. január 20., vasárnap

Elmélkedések


Ma délelőtt hazafelé jövet (hétvégenként mindig Márkónál tengetem magam,az iskola miatt- onnan nem kell olyan eszméletlenül korán kelnem,mintha itthonról indulnék) azon gondolkodtam,hogy vajon én vagyok csak annyira aberált,hogy évés közben azon agyalok,hogy mi megy végbe bennem?! :D Vagyis az étel útját,emésztését,és felszívódását :D Ilyen csodás gondolatok zajlanak le bennem minden étkezés közben. Ez segít abban is,hogy sikeres legyen a fogyókúrám =) Ugyanis nagyon jól tudom,mi hol szívódik fel,és minek mi a hatása,így nem terhelem a testemet, plusz totál elmegy a gondolattól is az étvágyam.
S mikor jöttem hazafelé elgondolkodtam,hogy vajon van e más olyan ember,aki ilyeneken filózik. Sokszor úgy vagyok vele,hogy jobb a tudatlanság. Vizuális típus vagyok,így lazán elképzelek mindent,ami eszembe jut ^^''



Most még az is eszembe jutott,hogy nem meséltem még a péntek előtti pánikomról- amikor arról beszéltem,hogy új tanárral leszünk.
Nos hát mondjuk úgy hogy túl éltem azt a napot. A tanárnő elég fiatalos olt,olyan anyum korabeli lehetett,és totálisan hasonlított a Szellemekkel Suttogókban lévő egyik színészre; méghozzá arra a Dhaliára (a főszereplő barátnőjére). Totálisan rá emlékeztetett.
Nekem kicsit távolságtartónak tűnt,meg komolynak,de még nem ismer minket. Aranyos volt velünk,de nem lesz vele több óránk,csak jövőhét pénteken,amikor is irat velünk dolgozatot :D Annyi jó dolog van benne,hogy közösen írjuk meg,hogy legyen jegyünk,és ez nem tűnik szívatásnak. Kíváncsi leszek mi lesz belőle.
Aztán elkezdte leadni az anyagot; ami amúgy fel fog kerülni a közös oldalra,meg a suli oldalára,mint minden más. De ettől függetlenül elvárta,hogy jegyzeteljünk. Úgy éreztem magam,mint anno töri órán; ami abból állt,hogy a tanár beszéd gyorsasággal adta le az anyagot elismétlés nélkül. Itt is kb. ez volt a helyzet,de ez a tanár elismételte ha kértük. Már begyulladtak az ujjaim X_X Pontosan mint töri órán. De azért túléltük- az megint más kérdés,hogy ezt hogy fogom elolvasni :D
Jelenleg nem tudok semmi negatívat,vagy pozitívat mondani. Amúgy is csak egy óránk lesz vele már, aztán többet nem találkozunk. Nem tudom miért veszik át az óráit,de biztos van valami oka.

2 megjegyzés:

  1. A kajás dolgot én is szoktam figyelni, ez nekem is segít abban, hogy elmenjen a kedvem a sok cukrozott, tartósítószerezett, zsíros vacaktól, amire egyáltalán nincs szüksége a szervezetemnek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon helyes. Nekem nagyon sokat segít! gondolom neked is!

      Törlés