Oldalak

2013. január 11., péntek

Hjaj

Megint azt az időszakot élem,mikor 'mármegintmindenösszejött". Pár napja elég nagy csalódottság,és szomorúság van rajtam,ami már anyumnak is feltűnt.... Voltam turizni,hogy addig is elvonjam a figyelmemet,na akkor kicsit jobb volt,de mindig újra visszatért ez a letörtség.
Rátesz még egy lapáttal,hogy holnap - szombaton- zh-zom,és nem kicsit félek. Ugyanis oké,hogy átnéztem azt a rengeteg anatómia anyagot,de olyan is lesz a dogában,aminek köze nincs az anatómiához,de azért azt is bele vesszük. Na nekem ez nincs kinyomtatva se,és már nincs fent az oldalakon se,így nem tudom mit csináljak. Örülök majd ha görbül a jegy... De majd remélem sikerül valamit összehozni a padtársammal.
De még mindig nincs vége a felsorolásnak,mert jövőhéten lesz óránk a mumus (buktatós) tanárral,és nem akarok csak azért megbukni,mert nem vagyok neki szimpi.

Szóval elegem van rendesen most mindenből,és mindenkiből.Már túl akarok lenni az egészen.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése