Oldalak

2012. augusztus 23., csütörtök

Díjat kaptam- ismét!

 Először is szeretném megköszönni  Nobilis-nek,hogy rám is gondolt! Nem vagyok annyira otthon ezekben a blog díjakban,de nekem ez nagy megtiszteltetés,és öröm,hogy valakinek eszébe jutok! ^^


#  Szabályok:
1. Ha megkaptad a díjat (vagy inkább feladatot), készíts róla egy bejegyzést, tedd ki a fenti képet.
2. Válaszolj ŐSZINTÉN a kérdésekre!
3. Összesen 5 személynek kell továbbadnod a feladatot.
4. Ezt az egészet egytől-egyig másold át a lapodra (kivéve válaszok).
5. Nem lehet visszafelé adni a díjat (annak nem adhatod, aki neked adta, viszont díjat többször is lehet kapni).

# Akiknek továbbadom (5 ember):
BlitheSzilvimMisa ;Evangeline ;Ági ;


1. Mi a keresztneved? Hogyan becéznek?
 
Az ismerőseim nagy része mind tudja,hogy mi a nevem,mert mindenhol fel van tüntetve. Nem nagyon szoktam titkolni,szerintem nincs miért. Amúgy Zsófia a keresztnevem ,és Zsúnak becéznek. De volt olyan aki simán Zsófinak hívott,vagy ZsófiBB (ez még általános 7. osztályban volt, mint valami rapper :D), aztán volt egy csaj aki Gótikának hívott... szóval sok minden,de simán Zsú,ha kérhetem! =)

2. Melyik dalon tudsz úgy igazából sírni?
Ez eléggé változó,mert attól függ,milyen a hangulatom. De van egy Nightwish szám,és azon simán tudok sírni. De mondom,hangulat kell hozzá.

3. Félsz a sötétben?
Nem igazán emlékszem,hogy ez nekem bármikor is probléma lett volna. Kiskoromban se féltem a sötétben,és most se. Bár volt egy időszakom nem rég,mikor nem szívesen borítottam a szobámat sötétségbe( bár nem a félelem miatt) ,de ez szerencsére elmúlt! 

4. Szerelmes vagy valakibe?
Hát ez nagyon izgalmas kérdés! :D  De amúgy vicces,mert pár hónapja nem tudtam volna megválaszolni. Voltak nehéz időszakjaim ezen a téren is- régebbi bejegyzésekben lehet róla olvasni,de erre nem térek most ki. Mondhatni hogy szerelmes vagyok barátomba. De már nem azt az égetően erős szerelmet érzem. Tudom,most jönnek a kérdések,hogy mért vagyunk együtt stb... Ezekre nincs kedvem válaszolni. Egyszer éreztem azt a kimondottan nagy szerelmet, és kész- többet nem lesz ilyen,de lehet jobb is,mert fájni is tud nagyon.

5. Mi volt a legcikisebb dolog, ami egész eddigi életedben történt veled?
Juj,hát ilyenből eléggé sok volt. Tudni kell,hogy kiskorom óta vonzom a bajt,és a rossz,gázos embereket. Tudnám miért... De voltak extra ciki helyzetek az életemben ; pl. mikor 9.es koromban leszólítottam azt a srácot akibe akkor "halálosan szerelmes" voltam. Ha erre gondolok,a mai napig ég a fejem- és most is leizzadtam ettől a gondolattól. Ekkora égést. Aztán beégtem érettségin is persze: annyi volt,hogy nagyban dolgoztam a biológia tételemen,és közben sokszor fogdostam a fejem,és nem vettem észre,hogy a tollam ereszt..... Aztán a felelet végén a biológia tanárom szólt,hogy mosakodjak meg X_X Hjaaj,az is egy cikis pillanat volt. De ezen kívül nagyon nagyon sok volt még,de jobb ha ezeket nem bolygatom az emlékeimben.

6. Gondolatban öltél meg már valakit?
Normál esetben azt mondanám,hogy nem,mert nyugis ember vagyok- bár sokat szomorkodom,meg sokszor vannak rossz pillanataim,de mindig elmúlik- , de sikerült megismernem egy olyan embert,aki kiverte nálam a biztosítékot. Erről is olvashattok lejjebb- a pesti életemről van amúgy szó,és a drága kurváról aki meglopott minket,és hülyeségeket terjeszt rólunk Márkóval. De ennyi. Őt nyírnám ki sokszor,ahogy sokan mások is- ez most viccesen hangzik,de mint kiderült,nem csak mi ketten Márkóval kerültünk a kezei közé,hanem van még sok másik ember,akik beszámoltak az ocsmányságáról,meg hogy mit tett velük is... 

7. Szerinted a péntek 13-a szerencsét vagy szerencsétlenséget jelent?
Ebben az évben,ha jól tudom, kétszer is volt péntek 13.a,de még véletlenül se történt velem semmi,szóval nem mondanám azt hogy szerencsét,vagy szerencsétlenséget hozna. De jobban szeretnék abban hinni,hogy szerencsét hoz,mert akkor hátha történik valami jó dolog is! =) 

8. Van olyan dolog, amit még a szüleidnek sem árultál el?
Nincsen. Anyummal mi mindent mindig megbeszélünk, vagyis múlt időben- megbeszéltünk. Ma már annyira nem beszélgetünk mélyebb dolgokról,távolodik egy a "család". De amúgy előtte mindig mindent megbeszéltünk,akármiről is legyen szó. 

9. Hallgatsz olyan zenét, amit mások előtt cikinek érzel?
Nem nagyon. Felvállalom ha valamilyen zenét hallgatok,és tetszik. 

10. Kiskorodban szoktál sírni, mert szurit kaptál?
Érdekes kérdés... Amúny nem. Ez is vicces,de sose hisztiztem ilyeneken, és emlékszem anyumtól mindig kaptam egy állatos képeslapot a bátorságom miatt :D Még megvannak *.* 

11. Mit tennél, ha hirtelen híres lennél?
A The Sims3omban az vagyok :D De viccet félre; nem tudom. Élném az életemet,annyi,hogy nem lehetnének "gáz" pillanataim- szóval ezt úgy értem,hogy még a kisboltba is ki kéne öltöznöm,mert ja lekapnak igénytelenül,akkor az para.

12. Szoktál álmodozni?
Ohh,azt tini korom óta,szinte szokásommá vált. De szerintem amúgy mindenki szokott, ez az ember része. 

13. Járnál Chace Crawforddal?   (Googleba lesd meg.)
Hát először is,fogalmam sincs ki a fene ez,vagy miben játszik. Másodszor, fogadni mernék,hogy ez valami tini színész,hülye nyálas vámpír/vérfarkasos filmben,vagy sorozatban. De amúgy semmiképpen se! Nem tartom valami szépnek,se szexinek,se semmi. Én akivel járnék ,és híresség az Tom Hiddleston (Loki- The Avengers),és ennyi. Nem nagyon vágyom általában hírességek ársaságára.


14. Hány gyereket szeretnél? Fiú/lány, neveik?
Nem értem még el azt a lelki érettséget szerintem,ami a gyerek vállaláshoz kellene, vagyis nem érzem készen rá magam. Ott tartok még hogy nem szeretnék gyereket. Amúgy is túl anyagias világban élünk,magunkat nem tudjuk eltartani,akkor minek gyerek? Minek bele sodorni egy életet ebbe a mocsokba? Majd ha lesz egy gazdag pasim,akivel imádjuk ennyire egymást,akkor esetleg- de ilyen mikor lesz? Soha. Szóval ennyi. Én sajnálnám a gyereket,ha ilyen mocsokban kellene élnie,és felnevelkednie.

15. Adni, vagy kapni jobb?
Mindkettő szerintem. Ha van rá keretem,meg lehetőségem,én annyi mindent adnék azoknak akik megérdemlik,hogy el sem tudják képzelni. Az adás csak akkor kínos,ha nincs rá keret-és nagyon kellemetlen is,legalábbis nekem. Utálom ezt a pénztelenséget,mivel szívem szerint mindenkit ellátnék. (na jó azért nem mindenkit) Kapni is jó érzés,mert nekem olyankor mindig az van a fejemben,hogy te jó ég,biztos ennyire fontos vagyok az illetőnek! Szóval jól esik,mert foglalkozik velem,gondol rám,és ennél többet egy baráttól nem is kaphat az ember! =) 


# Egy titok:
Nincsenek nagyon titkaim :S Nem élek olyan életet,ami szégyen lenne,és nem csinálok soha semmi olyat ami ciki lenne,szóval nincs is általában mit titkolnom.  Talán az,hogy titokban sokszor elgondolkodtam azon,hogy milyen jó lenne egyetemre járni,és hogy sokszor elfantáziálok arról,hogy nekem tökéletes az életem. 


# Öt kérdés: (Ezt minden díjazott saját maga tegye fel, és válaszolja is meg.)

Kik számodra a legfontosabb személyek?
Természetesen a családom- vagy legalábbis ami a családomból megmaradt. Anyámék elváltak 9.es koromban,de utána jobb volt az élet. Apámra semennyire nem lehet számítani, anyumra lehet,de most már ő is éli a saját életét ,ami a család számára hanyagolással jár. Húgomat meg kihagyom,mert ő totál eltávolodott a családtól. De emellett nekem fontos még Márkó is (barátom). Sokan tudják mi történt a múltban velünk,és mindig kérdezik,mért békülök ki vele azok után amik voltak, de erre annyira egyszerű a válasz- ő az egyetlen aki megért,és ha veszekedés van képes odajönni ,és kibékülni,félre tenni a büszkeségét,és jönni,küzdeni értem, míg sokan mások erre nem képesek. Meg az a lényeg,hogy a múlton túl tegyünk magunkat!
A barátaim szintén fontos szerepet játszanak az életemben! Sajnos nem sok barátom maradt. Én nem gyűjtöm a haverokat,bár eléggé nyílt vagyok mindenkire,és szívesen beszélgetek,de mindig azon vagyok,hogy kiismerjem a másikat,és ki tudja,talán később jó barátok is lehetünk.  De nem könnyű ez a barátkozás nekem. Megbízok elsőre az emberekben-mert hát mért ne tenném-,de végül valamivel mindig sikerül elvágniuk magukat,vagyis kiismerem őket. 2 embert tartok nagy barátomnak,de ez nem azt jelenti hogy mással nem barátkozok szívesen ;)  A vicc az,hogy sokszor volt olyan ember,akiben elég kellemesen csalódtam,ugyanis mikor magam alatt voltam,pont olyan emberre számíthattam,akiről nem is gondoltam volna! Az ilyen kellemes meglepetéseket szeretem!

Mennyire tartod magad szépnek?
Én kb. semennyire. :D Sokan mondják,hogy szép vagyok,meg szép az arcom,de amíg nem vagyok magammal megelégedve,addig nem tudom magamat szépnek látni. De legalább jól haladok a fogyókúrával-mert sok olyan ruha van ami már rámjön lazán,és ez nekem jó visszajelzés. 

Mennyire tartod magad nagy fotósnak?
Ezt se mondanám magamra... Azt figyeltem meg az utóbbi időben,hogy most már mindenki aki a kezébe vesz egy fényképező gépet, nagy fotósnak képzeli magát o.O És bevallom,ez meglepett. Facebookon is olyan lányok kiáltották ki magukat fotósnak,akiknek eddig közük nem sok volt hozzá. Az ilyen annyira nem szeretem. Mert persze az ilyeneknek 6 millió ismerőse van,és mindenki a seggét nyalja- tehetség semmi,vagy legalábbis nem sok, de azért fényezik,hogy ne sértődjön meg. Az olyanok mint én,akik próbálkoznak,küzdenek, el vannak nyomva csak. Nekem nincs 6 millió ismerősöm,és örülök ha egy ember felkér,de az ilyen kis "fotósok" elszednek mindenkit.

Sorolj fel 4 pozitív tulajdonságot magadról! 

Nyugodt, segítőkész,megértő, sok esetben toleráns (csak manapság nehezebb a dolgokat tolerálni)

Szereted a pókokat?
Neem!!! Semmiképpen sem! Irtóra félek tőlük- fóbiában szenvedek. de a legjobb,hogy Márkó kapott egy madárpókot :''( Teljesen nagy a pánik. De pozitív dolog,hogy rámerek nézni közelről. De ettől még nagyon ijesztő.

# Állítsd össze a bakancslistád! (Azt jelenti, hogy írd le, mit akarsz MINDENKÉPP megcsinálni a halálod előtt!) Akármilyen hosszúra csinálhatod.

Hú,hát ez egy érdekes feladat,mert szerintem ez folyamatosan változni fog,ahogy idősödöm. De lássuk.

Körbeutazni a világot-főleg: ellátogatni Egyiptomba,Svédországba, Nagy-Britanniába!!
Lefogyni,
Pénzt keresni ,
Legalább egy olyan barátot aki egy városban lakik velem,és napi szinten tarjuk a kapcsolatot,és nagyon jó barátok vagyunk,
Saját lakás,saját élet, nem nyomorogva,
Sok goth modellt fotózni,
Hogy legyek valaki idősebb koromra- szeressenek az emberek,
Szépen sminkelni,
Tünde nyelvet megtanulni,
Latinul tanulni,
Megszabadulni a szégyenlősségemtől,
és még jó sok minden :D 

2 megjegyzés:

  1. Üdvözletem.
    Örülök, hogy megírtad, jó volt olvasni. (:
    "a pesti életemről van amúgy szó,és a drága kurváról" <-- Ezen meghaltam. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök ha tetszik :DD Igazából már nem tudok rá milyen kicsinyítő szót írni -.-" Mert amit tett,minden embert kiakasztana.

      Törlés