Oldalak

2012. augusztus 6., hétfő

Vágyak

A lelkem folyamatosan változik,és folyamatosan új igényei vannak. Néha olyan gyors a hirtelen változás,hogy én is megijedek.
Mindig vágyok,vágyakozok valami újra. Legutóbb ugye volt a számítógépes játékok utáni vágyam- az is ilyen lelki vágyakozás. Csak vannak olyan dolgok,amiket még nem próbáltam, helyek ahol még nem voltam ,és ugyan iszonyú erősségű vágyakozást érzek irányában,mégse olyan mint egy elvonási tünet,mert még nem ismerem.  Ezt most úgy értem,hogy pl. ott a pc játék- azt ismerem,játszottam már,és szeretem,és sokszor úgy érzem magam mint egy dohányos,aki letette a cigit,de vágyik rá. De mondjuk Nagy- Britanniába is vágyakozom,de ott sose voltam- így nem lehet "elvonási tünetem" . =)
Most ne úgy képzeljen el senki,hogy felvágom az ereimet ha nem játszhatok,csak próbáltam szemléltetni. Anno volt egy ilyen eset,hogy nagyon nagyon akartam már Diablozni- ez még fiatalabb koromban volt- és nem volt fent,várni kellett az illetőre aki felrakja, így neki álltam egy szörnyet rajzolni :D Kreatív módon jött ki a hiány =)
Egy múltkori bejegyzésemben kifejtettem,hogy milyen játékok hiányoznak,de ezen kívül vannak más dolgok is,amik felfedték magukat a lelkemben.
Pl. a legújabb az hogy utazni akarok. El akarok menni Nagy-Britanniába,és Egyiptomba. Nem tudom miért érzem ezt,de vonzódok Egyiptom iránt elég erősen. Megvettem a könyveket ebben a témában,és nem bírom ki hogy ne olvassam őket. Néha észre se veszem ,hogy kimerültem,és aludnom kéne,csak mikor már leragadnak a szemeim.
Most ez lett az új mániám,és ami pláne benne,akartam ilyen filmeket nézni,és vasárnap leadták a Múmia című filmet a tvben.  Hát mondanom se kell. Eléggé izgalmas volt,hogy pont akartam valamit,és megint sikerült =)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése