Oldalak

2012. december 6., csütörtök

Helyzetjelentés

Hogy nem vagyok normális az is biztos. Tegnap reggel írtam,hogy végig csináltam a Bíró Ica féle dvd-t.... Na most tegnap nem csak reggel,de este is végig nyomtam. Hát ma reggel hajnali 5kor keltem- Márkó itt aludt,és hát felkeltem vele- és először meg mozdulni se tudtam :D Azóta is fáj mindenem,és szenvedek mindenfelé,de élvezem :P Az mondjuk tuti,hogy ma nem csinálom meg,plusz hajat mostam,nincs kedvem összeizzadni szombatig- ugye akkor nekem suli van,ráadásul zh.
tegnap este még feljött Márkó,és annyira édes volt,vásárolt nekünk mikulásra raffaellot ^^ Mindenki kapott,de én kaptam a legnagyobbat ^^ Plusz megvette a Hobbit című könyvet *.* Munka után este még képes volt elmászni a tescoba,hogy örömet szerezzen nekem. Ez engem baromira meglepett,mert nem számítottam rá. De teljesen önzetlen módon,magától csinál mostanában dolgokat. Mondjuk karácsonyra azért útbaigazítottam,hogy hát mégis miket szeretnék,mert mégis csak pasiból van,és tudom,hogy sokuknak ez parás időszak,hogy mit vegyenek. =)
De nagyon örültem tegnap. A hobbitot már el is kezdtem olvasni,jó lenne ha sikerülne vetítés előtt kiolvasnom,ugyanis nagyon esélyes,hogy minden szinkron nélkül nézzük,totál angolul,és hát na...félek tőle. Nem sűrűn nézek angolul filmeket,de Márkó szerint nem kell aggódnom,mert a látványvilág kárpótól,plusz tuti megértem a fontosabb dolgokat, illetve meg akarja még nézni kétszer xD Egyszer feliratosan,és szinkronosan is :P Szóval sokat járunk majd moziba o.O




A könyvet meg elolvasom gyorsan,hogy legyen valami fogalmam az eseményekről. De nagyon klassz ahogy meg van írva. Szépen részletesen,és egyszerűen lélekbemászó.

Aztán ma elmentünk anyummal körülnézni,mert drága barátnőmnek csak az egyik fele van meg az ajándékának,és van egy dolog amit szerettem volna neki nagyon,de sehol nem láttam,pedig mikor futkostam hétvégén a városban folyton nézegettem,hogy van e,de sehol nem lehetett kapni. Na ma ez is megoldódott,mert találtunk,plusz hazára is vettünk pár szép dolgot,mert nekünk a dekorációnk pl. hiányos. Meg anyu akar a Csabinak is díszeket venni,mert neki sincs,ugyanis nem szereti a karácsonyt. Szóval bőven kellett mit vásárolnunk,és ha már erre szántuk a délelőttöt,akkor én is körül néztem,és sikerült kapnom ajándéknak valót ^^ Nagyon boldog vagyok. Már csak húgom van vissza,de hogy neki mit veszek,azt nem tudom.
Viszont mikor hazaértünk,akkor megcsináltuk az adventi koszorút. Anno régebben apám csinálta mindig,mert ő eléggé ügyes kezű volt,mi meg nem csináltuk az utóbbi években. Aztán mikor anyum lehozta a dekorációt,akkor én azért külön szedtem pár dolgot,hogy majd mi Márkóval megcsináljuk,mert milyen szégyen hogy nekünk nincs.
Aztán ma anyummal csináltuk meg végülis. Ugyan nem lett valami nagy szám,meg extrás,de mi csináltuk annak ellenére,hogy nem vagyok épp valami ügyesek. De megoldottuk,és van koszorú =)



A kép mondjuk valamiért nem adja vissza,és sokkal bénábban néz ki itt,de igazából nem számít, én örülök hogy van =)

A másik aminek örülök,hogy végre sikerült rendbehoznom a rockerek.hu-s profilomat. Az egyszer valamiért tönkrement; eltűnt a háttér,undorítóak voltak a színek,és nem tudtam vele mit csinálni. Na tegnap rávettem magam,hogy megcsináljam a kódolást- ami nem az én asztalom,de meglepő módon sikerült o.O Meg is lepődtem magamon,hogy nem adtam fel az első sikertelenség után,hanem addig agyaltam,és piszkáltam a kódokat,mígnem összejött. A színvilágon konkrétan egy óráig szenvedtem,és próbálgattam. Mert miután a kódolás nagy része sikerült,kicseréltem a hátteret,a hozzászólás hátteret,és ki kellett a betűszínt is cserélni X_X Nem ki munka volt,de teljesen egyedül sikerült *.* Őszies témát kapott az egész oldalam,mert imádom az őszi tájakat =)
Be is linkelem,hogy akit esetleg érdekel,kukkantson be. AngelWhisper

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése