Oldalak

2012. december 2., vasárnap

Ami még kimaradt

Amikor írtam az idős gondozós bejegyzésemet,annyi mindent kifelejtettem ami még mellette történt. =) Azért nem egész nap voltam a kórházba.
Hétfőn például mikor végeztünk,akkor hazajöttem,és innen még futhattam vissza a városba- ahonnan jöttem; mert a kórház a város közepén van,ahol az árkád is- s ott találkoztam Márkóval. Benéztünk az apacsba- mindent fél áron lehetett kapni *.* Ezt ki kellett használni ^^ Márkó nagyon akart már magának egy gyűrűt,és így hogy van pénze megoldható volt. (erről is mesélek majd) Kiválasztott egy szép ezüst gyűrűt,kelta motívumokkal. Nagyon gyönyörű,és szerencsére 6ezer helyett 3ezer volt csak- ha jól emlékszem.  Aztán ha már ott voltunk,akkor én is megnéztem a nyakláncokat. Hát nagyon sok szép darab volt. Volt egy ezüst maszk,de az sajnos ilyen mobildísz ,vagy kulcstartó szerűség volt,és olyan meg nem kellett. Kerestem medálba is,de nem volt. Viszont találtam egy tündérkéset *.* A tündérmániám előjött :D Aztán mondta Márkó hogy vegyem csak meg. Ez is 4ezer helyett volt 2 ezer,és közepes méretű kb., meg ezüst. Nagyon cuki és szép,plusz így van párja a gyűrűmnek ^^ Mondjuk még nem hordtam,mert nem akartam kibontani,meg nem is akartam magamnál tartani gyakorlat ideje alatt,aztán Márkónál hagytam. Tegnap voltam fent nála,és nem ott hagytam.... Na mindegy,majd elhozatom vele.
Egy kis kitérőt teszek a beszámolómba,mert múltkor pl. elfelejtettem írni arról,hogy végre kapott munkát! Ez nagy szó,mert több mint egy éve szenved ő is munkanélküliségben,mint ahogy az emberek 50%-a. =(  Egyik nap mondta,hogy menni fog dolgozni. Én néztem nagyokat hogy miről beszél,aztán kiderült,hogy mamájának a rokonai segítettek. A mamája szokott elmenni besegíteni a rokonainak,akik nyomdában dolgoznak. Aztán beajánlotta Márkót,aztán fel is vették próbaidőre. Most nem tudom,hogy próbaidőn van e még,de szerintem már nincsen,mert rendes beosztás szerint dolgozik. Annyi hogy a munkaügyivel el kell intéznie a főnökének a dolgokat,mert addig nem tud neki rendes fizetést adni neki.  Azt mondta Márkó,hogy nagyon élvezi,és meg is van az előnye amellett,hogy végre kap fizetést: eltudja hozni a maradék anyagokat a munkahelyről,és ezeket nagyszerűen fel lehet használni. Én bevallom őszintén ebből csinálok apróságokat karácsonyra. annyi jó anyagot hoz haza,hogy csak lesek; nekem meg annyi de annyi ötletem van- már csak kivitelezni kéne valahogy. A cég óriás plakátok nyomtatásával foglalkozik,és pl. amik az árkádban vannak fellógatva a plafonra plakátok,azokat pl. ők nyomtatták :D Eléggé büszke voltam Márkóra mikor hétfőn mutatta ^^ Persze az első napokban sikerült magát megcsonkítania,baromi szép volt a keze.... de azóta belejött.  Aztán jó fejek bent,mert megengedik neki,hogy otthonra is nyomtasson dolgokat. Szombaton mikor felugrottam hozzá,akkor megmutatta az óriás vinil (nem tudom hogy írják,bocsi :D) plakátját. Egy LOL-os képet nyomtatott,aminek lelhetett szedni a hátulját,és felragasztani. Én mikor középiskolás voltam,hasonlóan borítottam be a füzeteimet. Vettem átlátszó ragadós fóliát,vagy mit, kinyomtattam a képet amit akartam,és nagy nehezen a füzetre simítottuk. Persze nagyon sokat elszúrtunk ám,mert ha levegőt kap,vagy meggyűrődik,akkor csúnya lesz. Mi is így jártunk ezzel az óriás plakáttal.... lehúztuk a hátulját,de sok helyen bénán ragadt meg,de valahogy mégis nagyon jól néz ki. Mondjuk ez sokkal nehezebb volt,mint egy füzetet megcsinálni!
Aztán én is leadtam a rendelésemet,hogy milyen képeket nyomtasson nekem,csak nekem nem kellenek ekkora óriás plakátba,nekem elég picibe is ^^  Hasonló ajándék ötleteim is vannak, mondjuk az nem ilyen felragaszthatós lesz,de ezt nem fejtem ki,mert akkor oda a meglepi.
Közben az ilyen maradék nyomtató papírokból kreáltam egy rakat figurát,amit sokféleképpen lehet használni,de ezt se tudom itt elmondani,mert ez is a meglepi része. Annyit elárulok,hogy az elgondolásom működik,mert azért a prototípust én próbáltam ki,nehogy beégjek vele =)
Na úgyhogy az a lényeg,hogy sok előnye van annak,hogy Márkó dolgozik! Emellett sokkal jobb kedvű,és semmi negatív energia,nem nagyon vannak veszekedések,szóval most így minden okés. Anno mondta is,hogy hogy ne lenne már ideges,mikor soha semmire nincs pénze. Na most van,és nem is szólt semmit. Mindent megtud venni amit akar. eredetileg egy számítógépet akart összerakni,de azt mondta,hogy majd csak jövőre áll neki gyűjteni,mert most minden apróságra elmegy a pénz,és hát érthető,nyakunkon az ünnep.
Úgyhogy mindenki örül,hogy dolgozik,s ő is megnyugodhat. De az élet nagyon kegyetlen tud lenne ám,mert most,hogy az életének ezen szakasza helyrerázódik,egy másik összetörni látszik. Ő egészen idáig nem volt jóban a szüleivel,mert nagyon bunkók voltak velünk! Nem elég ,hogy engem fikázott az apja engem folyamatosan, de az anyja még követte is,akit nagyon szeretett,és akiben megbízott. Jól össze is vesztek egyszer,mikor a faterja itt volt,és elkezdett engem ócsárolni.  Én lent maradtam nála,ő meg felment ebédelni mamájához,és ott volt ez a paraszt is,és ugatott rám,Márkó meg kiosztotta. De úgy jött le mint valami bika. Én hirtelen azt se tudtam mi a fene van,annyira megijedtem a csapkolódástól. Utána mentem,és szó szerint remegett az idegtől,aztán kiüvöltözte magát,majd elsírta magát..... Ez egy gyakori eset,hogy ha valaki iszonyatosan felhúzza magát, sírni kezd. Volt egyik évben rockmaratonon is egy srác,már ilyen 30as volt,és annyira felidegelték egyik este,hogy sírva jött oda. Az is remegett az idegtől. Na Márkónál is hasonló lépett fel.
Megnyugtattam,aztán órák múlva elmondta miket mondott az apja,és onnantól nem beszélt velük. De őszintén szólva nem is keresték! Aztán nem régiben békült ki velük, kiderült hogy az apja kórházba került,mert májcisztája volt,vagy mi. azt is tudni kell,hogy irtó beteges egy ember,a bélrendszerének a 80% nincs is meg..... Most meg totál lerobbant,és egyedül fekszik a kórházban,és senki nem tud neki segíteni,mert rohadt jehova,és náluk tilos minden orvosi beavatkozás- ergo dögöljön meg a másik. 
Márkó anyja nem tudja látogatni,mert a kórház bent van a városban,és ezek meg kiköltöztek Komlóra....,és minden pénz elmegy az orvosi ellátásra,így jóformán éhezik otthon az anyja,meg a húga.... Egyszerűen borzalmas. S emiatt felkeresték Márkót,mert tudják,hogy kapott munkát.
Én erre nem mondom ám semmit. Egyszerűen undorítónak tartom ezt a jehova vallást,és szánalmasnak tartom Márkó szüleit is,de főleg az anyját. Ugyanis az apja ment bele először ebbe a dologba,és rántotta vele a többieket,kivéve Márkót,mert ő kitört onnan anno. De egy undorító,elmebeteg vallás ám,mert semmit nem engedélyez,téríteni kell az utcán,és a legtöbb hívője lepukkant,elszegényedett,csöves. Ennyi. És ezek is belementek,Márkóval örök háborúban állt az apja emiatt,és ott tartottak ,hogy 17 évesen a gyerek elköltözött,mert az apjával majdnem bunyóba keveredett.... De az anyját azért tartom szánalmasnak,mert nem állt ki a saját gyereke mellett! Egyszerűen undorító,hogy hagyta,hogy elköltözzön. De persze kényelmes volt így nekik. Hát pfúj. Az egész családot utálom úgy ahogy van,a buzi szemét,gyilkos vallásukkal együtt. Aztán persze most hogy beütött a baj,egyből felkeresték,ez a hülye meg lazán megbocsájt nekik. Persze nem hibáztatom,sajnos nem lát reálisan,mert szereti az anyját... Azt is bevállalta volna,hogy odaköltözteti őket magához =/ Az az igazság,hogy anyám már akkor látta,hogy milyenek a szülei mikor először találkozott velük. Ő ezeket már akkor megmondta,csak hát se Márkó,se én nem hittem neki. S mégis.
De hagyjuk is,nem is ez a lényeg. De azért elgondolkodtató az emberek számító viselkedése. Nekem hányom kell ettől. Én voltam Márkóval jóban rosszban,szemétben,munkanélküliségben, a szülei meg szartak rá nagy ívben, most hogy kezd talpra állni szerencsétlen,egyből megtalálják,és juj béküljünk. Kb. szembe tudnám őket köpni komolyan.
S most még nem is vagyok dühös. De tényleg nem részletezem tovább,mert nem rám tartozik az egész,és jobb nem törődnöm ezzel.

Na Márkóról ennyit,így is túl sokat írtam most róla =) Bár bevallom,hogy azért nem írtam eddig róla,mert nem akartam elkiabálni a dolgokat!
De ezzel még nem fejeztem be a hétfői napot =) Szóval kaptam a medált tőle,utána el kellett mennünk egy ismerőséhez,mert vett még egy pókot X_X Hát fincsi. De a legabszurdabb az volt,hogy a srác ott lakott,ahol az a lány,aki anno a barátnőm volt- írtam is róla korábban posztot. Hát nagyon örültem neki,hogy oda kellett mennem. Mondtam is neki,hogy ha nem haragszik,akkor nem mennék fel a lépcsőházba,és inkább lent megvárom.
Aztán lejött,és hozta a pókot :D Én voltam a világon a legnagyobb pók félő, a legnagyobb arachnophobiás! A mai napig rettegek ezektől az undorító állatokkal,de azt vettem észre,hogy az ő pókjait kedvelem. Közel merek menni a dobozhoz amiben vannak, meg ha leveszi a tetőt,akkor is merem nézni. Ha jól emlékszem,akkor most van neki 4 darab, de még nem olyan nagyon nagyok. az elején rázott a hideg mikor rájuk néztem,na ez pl. azóta elmúlott. Van,hogy én megyek oda magamtól,meg én nézegetem. Ez a pók amit legutoljára szerzett,eléggé barátságos. Amikor először betette neki Márkó a csipeszt,hogy kitessékelje,akkor jól odakapott,de mint kiderült azért,mert nagyon falánk pók...:''D Olyan mint a gazdája :P Aztán másnap reggel levette a doboz tetejét Márkó,és szépen ki is mászott a radiátorra a pók... na az is volt valami. De érdekes,hogy semmit nem csinált; visszapiszkálta egy dobverővel,amin felmászott,és sétált az ujjain,majd be a helyére. De mindezt halál nyugodtan. Eléggé nyugis egy pók. Én persze majdnem lefordultam a székről,mikor meghallottam,hogy kiszaladt a helyéről =/ Aztán mindig az a baja,hogy mért nem fogom meg :D Hát mondtam is neki hogy nem normális =)
De hogy fokozzam ezt az egészet, kiderült,hogy karácsonyig 6 pókja lesz!!! Mondjuk nem zavar,mert én elnézegetem őket,főleg ezt az utolsót. ezt fújkodhatjuk,piszkálhatjuk... le se szar minket. Aztán van hogy sétára indul a dobozban,de úgy ám,mint valami 90 éves papika. :D Haláli ahogy rakja a lábait.
Na de nem beszélek többet pókokról,mert mindenki elijed =)




Azon agyaltam,hogy vajon híztam e. Ugyanis most hogy hajnali 5kor keltem minden reggel,totálisan felborult a bioritmusom. Mondjuk sokat mozogtam,meg egész nap talpon voltam,ugráltam,hajolgattam,szóval nem tudom. Valahogy mégis úgy érzem =/  Újra elő kell vennem a Bíró Ica dvd-t. :D Anyum vette anno magának,de nem használja,én meg hébe hóba használom. Nagyon szeretem amúgy végig csinálni,de nagyon nehéz. Viszont pillanatok alatt formába hoz,és ezért jó! Lassan újra elővehetem.
Aztán nagyon örültem tegnap,mert végre kaptam édesítő szert. Pár hete beleittam a teába amit mamám főzött,és totál rosszul lettem,annyira édes volt. aztán eszembe jutott az édesítőszer,mert sokan azt tesznek a kávéba. Aztán mondta barátnőm,hogy neki is bevált, úgyhogy én is kértem ilyet. Tegnap főztem így egy teát,hát valami isteni volt. Esküszöm bármire,hogy sokkal jobban kihozta a tea ízét mint a cukor! Szóval ennél maradok. Jól haladok,mert sikerült itthonra a saját szokásaimat is beiktatni- pl. rozskenyeret eszek a sima helyett, főznek levest,mert inkább azt eszek mint zsíros ételt,plusz kaptam most édesítőszert,szóval lassan mamám is felfogja,hogy mire van szükségem! =)

Szombaton (tegnap) találkoztam egy barátommal,Csanáddal,és voltunk bent a városban. segített ajándékot nézni Márkónak. Én vettem volna egy szettet neki drága pénzekért,de azt mondta,hogy nem éri meg,inkább vegyem meg külön,és állítsam én össze a szettet. Ez jogos volt,mert sok pénzem megmaradt még. Mamámnak már megvettük az ajándékot,én meg vettem hozzá még valamit. Márkóénak csak az első fele van meg,még körül nézek a tescoba. Anyának nézünk valamit húgommal majd; húgomnak még semmit nem vettem :D De azt se tudom,hogy marad pénzem =( Aztán még barátnőmnek veszek valamit,meg kreálok hozzá még valami apróságot, s a többi barátomnak készítek. Egyenlőre így terveztem el,de hogy mégis mi fog kisülni belőle ,azt nem tudom =)
Csanáddal végig jártunk minden drogériát az árkádban,aztán elmentünk a könyves boltba *.* Bár ne tettük volna *.* Annyi jó könyv van ott hogy hihetetlen. Drága barátnőm rászoktatott a Fairy Oak-ra,és azt is láttam tegnap,és már piszkáltam Csanádod hogy vegye meg- de persze csak viccből,mert hát ilyet nem szoktam csinálni. Nagyon szeretem azt a kis történetet,de sok része van,és mindet külön megvenni.... Hát sok. Majd talán egyszer. De barátnőm mondta,hogy ne aggódjak,mert megint kölcsön adja,szóval lesz mit olvasnom =)
De láttam egy könyvet,az volt a címe,hogy A szerelmes Drakula. Na most elgondolkodtam,hogy vajon ez milyen lehet,és a leírás alapján nem lehet rossz. erre mondta tegnap Csanád,hogy "és így lett a twilight" :D De ez így nem pontos,mert ez csak max a híd a Twilight felé.  De a lényeg hogy elolvasnám =) Jaj annyi mindent elolvasnék *.*

No,de nem írok többet,mert megyek vissza ajándékot kreálni,mert még nem vagyok készen- tömeggyártásba kezdtem :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése