Oldalak

2012. december 16., vasárnap

Megjött a csomagom!

Még a hét elején megkaptam a nyaklánc csomagomat *.* Van egy ismerősöm aki csodás goth ékszerekkel foglalkozik- tőle rendeltem anno a nyakpántomat is!- és most lehetett rendelni medálokat ^^
Két antik szerű női alakos medált rendeltem,és egyik ismerősöm közölte,hogy ajándékba küld nekem egyet ,amin egy holló van ^^  Aztán mikor megkaptam,akkor 4 medált is kaptam- egyet kaptam pluszba. Nagyon meglepődtem,de örültem neki nagyon. Gyönyörű szépek,imádom őket.
Remélem jól kivehetőek a medálok, direkt a fűzőmre tettem őket. Van kettő nagyobb,a két hollós ,s ezeket kaptam egy baráttól,és van a kettő kicsi,amit magam rendeltem. Ebből egyet mamámnak adtam ajándékba,mert neki nagyon nagyon tetszett,és hát ezen ne múljon. A bal oldali hölgyes medált adtam oda ajándékba. Mondtam is neki,hogy ha ezt tudom,akkor karácsonyra rendelek neki is.

Csináltam külön képet az egyikről. Tegnap miután Attila megcsinálta nálam a gépemet- feltette a Sims2őt húgomnak- ,utána felöltöztem,és a sok medál közül az egyiket kiválasztottam,és abba jöttem Márkóhoz,mert ő még nem látta őket. A hollósat választottam,aztán megkértem Márkót,hogy csináljon egy normális képet róla úgy,hogy nincs benne a fejem (nem volt rajtam smink,és olyankor eszméletlenül hülye fejem van,plusz még nem vagyok teljesen egészséges =( )

Őt választottam (nem akartam mindegyiket a nyakamba aggatni azért :D ). Majd a többivel is csinálok képeket.
Plusz tervezek még egy medált, ami Victoria Francés-os lesz,de az majd csak januárra lesz kész sajnos =( De várom már őt is =)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése