Oldalak

2012. december 12., szerda

Megfázás mellé pozitív megjegyzések

Szombaton,mikor mentem suliba  zh-zni,akkor sikeresen megfáztam =/  Orkán erejű szél fújt a képembe a jó hideg havat! Sikeresen kaptam egy arcüreggyulladást. :S Azóta sálba bugyolált fejjel járok az utcán-nem mintha ez segítene már. Sajnos a hobbit premier meg ma hajnalban lesz,én meg odaállítok tök betegen; én leszek az aki folyton orrot fúj,köhécsel,szóval örülni fognak.
Sajnos kikúrálni se tudtam magamat,mert vasárnap is futkorásznom kellett,hétfőn is anyummal,kedden húgomat vittem fogászatra,és vááááá,kész vagyok. Eljöttem este Márkóhoz,na itt tudtam aludni; majdnem 2ig aludtam o.O  Már egy rakás narancsot megettem, eszek mellé kevés gyógyszer,és semmi. Ugyanolyan szarul vagyok.... Bár nem tudom mit várok,még csak szerda,és időm se volt pihenni. Vicc azért,hogy az embernek erre sincs ideje.

De mindegy is,a jóhír viszont,hogy elkészültek a csodás medálok amiket rendeltem,illetve kaptam kettő nagyobbat ajándékba *.* Sajnos most még nincs róla képem,mert nem nagyon volt lelkierőm se fotózni,se géphez ülni,se semmihez. Majd ha jobban leszek. Most is azért ültem géphez,hogy megírjam,hogy élek még,csak betegeskedek =(
Aztán még egy -számomra- jó hír; valamelyik nap készülődtem valahova,és anyum egyszer csak közli,hogy milyen jól lefogytam o.O Aztán rá másnapra Márkó is megjegyezte. De ami a legmeglepőbb volt,hogy pár napja a szomszédommal jöttem haza,és ő is megjegyezte, hogy mennyit fogytam- holott az undorító 4 éves télikabátom volt rajtam,amiben úgy nézek ki mint egy zsák. De jól esett amiket mondott,és ezek szerint ért valamit ez a dvd. Most érzem először úgy hogy jól csináltam,és minden nyafogás meg hiszti nélkül -kifogások nélkül- jól haladok.
Az ember hajlamos a kifogásokra ilyen helyzetekben ; hogy jaj nem tudja végig csinálni, hogy jaj nem akarja magát megerőltetni, hogy jaj még nem kell olyan sokat csinálnia... de ezek csak mentegetőzések,és kifogások. Ezt mindenkinek magának kell eldöntenie mit akar megtenni saját magáért,és ennyi. Azt hiszem nekem kezd beleépülni a mindennapjaimba,és jól haladok ezek szerint. Már nem azt érzem az edzés előtt ,hogy "jaj már megint neki kell állni"  (az elején így érzetem,és sokáig tartott ezt legyőzni), hanem hogy végre megint formálhatom magamat,és megint teszek valamit az egészségemért. Már nem mentegetőzök,nem keresek kifogásokat,hogy mért ne csináljam végig a 60 percet ,egyszerűen csinálom.
Persze most baromi dühös vagyok,hogy jól lebetegedtem,és most aztán nem tudok neki állni. Ahogy felállok,és megindulok a konyhába,vagy  a wc-be, egyből elfáradok. Szóval értelme nem sok lenne,mert ilyenkor a lázam,meg a vérnyomásom meg minden az egekben van,szóval ezt a hetet nagyon jól ki kell megint hagynom. S pont most mikor már kezdtem bele lelkesedni :S Irtóra dühös vagyok ilyenkor amúgy.
No mindegy,ma még elszenvedem magam a moziig,aztán onnantól nem csinálok semmit,hanem pihenek,hogy hamar felépüljek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése