Oldalak

2011. október 3., hétfő

Még van bőr a képén

Az előzőekben említett Tina,nem elég hogy ennyire dilis volt maratonon,de utána még zaklatott. Miattam csinált Hotdog profilt,ugyanis látta,hogy pasijával beszélgetek ott(hozzáteszem,nem tudtam,hogy ez a a pasija), és ezért neki is kellett profil,hogy figyelgesse a fasziját,hogy kivel beszélget. (mondjuk szerintem a pasinak jobban kéne aggódnia,és figyelnie a csajt,de úgy látom szarik rá)

A lényeg az volt,hogy utána jött egy "szép" levél tőle,a blogom miatt. Ugyanis én elmondtam mi történt,és túl közel jártam az igazsághoz,ezért beidegesedett. Félt hogy elmondok valamit a pasijának amit nem kéne tudnia,de ez nem az én szakterületem. Bármennyire utálom,kavarógép nem vagyok,a csávó meg majd rájön!
Most bemásolom az értelmi fogyatékos levelét:

"Na figyeljé csak ide! 1 hamár írsz valami szart akkor legalább az igazat írd le!!! 2 Általába egy ílyen esemény leírás nem egy emberől szokot szolni ! 3 Elégé egy kétszínű dög vagy te ami te vagy azt forditod rám ! Meg most őszintén te kurvára nem ismersz engem ! és szerinted a 6 tetves nap allat majd megfogsz ! meg nem nekem akartál kényelmet hisz én tökéletesen meglettem volna elégedve a sátrazásal ! hanem a nagy dagat hájas seggednek ! én azt hittem normális csaj vagy egész végig normális voltam soha nem voltam veled bunko + mikor kérdeztem töled mivel voltam bunko csak egy dolgot tudtál felhozni ! de érdekes ! Kurvára nem ismersz engem és nem is fogsz én szer voltam veled köcsög az nap éjszaka! etttetél itattál hát te mennyire egy geci ember vagy ha vkit meg hivunk vkihez nem hányuk a pofájára na kinem tudja az illemet ! meg ha már vendégségbe hivunk vkit nem a vendégnek kell szolni hogy éhes vagy szomjas szerintem! a másik dolog mintha nem én adtam volna mindig neked kaját meg inni mi !! meg hogy tina nem akarsz venni ezt meg azt !!! stb! vedd már észre magad ! habár soha nem fogod az ilyen tehén alakatu csajok sosem fogják észre venni magukat ! meg ezzel a blogal mit akartál el érni ?? hogy majd biztos elolvasa a párom és majd szét megyünk ?? nem lehetsz ennyire hülye ! kettönk közül te vagy hülye én 16 évesen többet dolgoztam mint te több mindenen mentem keresztül mint te és akár mit állítasz én 16 évesen sokkal éreteb vagyok mint te ! nekem nem kell vmit 20 el magyarázni ! a másik dolog ha nem akarsz magadnak rosszat mert én is tudnák ám beszámolot irni és képekel tanusítani ezt azt ! akkor nagyon gyorsan át irod a blogodat mert nem vagyok se geci ember se biszes se kurva !!! Nem csak te fotoztál maratonon ;-) a másik dolog elég szomoru hogy ha vkivel össze vitázol te egyböl hátba támadod és egyböl ö a szar ember ! és még te vagy a barát ??? barátok jelentéktelen dolgokon nem agadnak fen és nem támadják hátba a másikat !!! Kislány a szarkavarásal meg lelehet álni ! mert amint mondtam én is tudok dolgokat!!!!"

Na ez ő,elmebeteg,idióta,gyerekes. Erre mást nem lehet mondani. Megmutattam barátnőmnek a levelet (Szilvi),és neki is megvolt a véleménye erről. De igazából mindenkinek. Akkor válaszoltam neki,amire ő már nem írt semmit vissza,aztán mint kiderült Márkó (barátom) is írt neki valamit az én nevemben,csak sajnos azt nem tudom megmutatni,mert az oldal nem menti el a kimenőket. A lényeg annyi volt,hogy szép,higgadtan elküldte a fenébe. Mondjuk ezt bírom benne,hogy higgadtan kezeli az ilyeneket.

Na mindegy,mondjuk a csaj eléggé elmebajos,szóval nem érdekel túlzottan,bár kíváncsi vagyok az ő verziójára,ami tuti az lenne,mekkora egy szemét szar vagyok,ja és dagadt =D

2 megjegyzés:

  1. Te jó ég! Az a gáz, hogy ezzel a levéllel csak magát égette a csaj...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen. De ráadásul alaptalan volt a vádaskodása,meg a beszólogatása. De nem lepett meg mert sajnos mindenkivel igy viselkedett. De azóta szerintem már ő is megváltozott.

      Törlés