Oldalak

2011. október 14., péntek

Látogatás

Szerdán annyira örültem már,mert végre feljött anyukám hozzánk ^^ Már vártam azt a napot,de most kb. szívem szakad meg.
Feljött szerda délután,és elmentünk ide-oda,megmutattam neki sok mindent,villamosoztam vele,metróztunk,buszoztunk ; voltunk a Mamutban,Auchanben is,ami szintén a világvégén volt. De jól éreztük magunkat!
Tegnap mikor mi elmentünk Márkóval,ő kitakarított nekünk,ugyanis mikor mi beköltöztünk,akkor lakótársam takarított ki,de anyumnak nem tetszett. Mondtam neki,hogy hagyja,de nem bír magával sose :P Nagyon szép lett a konyhánk,a wc is,minden,és nagyon hálás vagyok érte neki,ugyanis ezt senki nem tette volna meg nekünk.
Csak az bánt,hogy senki nem köszönte meg neki,és ezért én érzem magam szarul. Egy egész napon át pakolt,takarított nekünk,holott köze nincs a konyhához,plusz a másik két csajhoz,és mégis megtette.
Sajnos ma hazament,én meg meghalok. Úgy hiányzik nekem,és kb. minden félórában a bőgőgörcs kerülget. Bár tudom,hogy jön még,sőt mondta is,hogy mivel muszáj kivennie a szabijait,ezért lehet hogy jövőhónapban is feljön =) Ennek örülök nagyon,de elég szar lesz megint elbúcsúzni. Hogy én ezt hogy utálom. Mondta is nekem,hogy ő is hazáig bőgött. Olyan hülyék vagyunk =D
Most is zenét kell hallgatnom,hogy boruljak ki =/

http://www.youtube.com/watch?v=e6QbwZq3pGs

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése