Oldalak

2011. október 4., kedd

Gyors volt

Ma reggel mikor bekapcsoltam a gépemet,elkezdtem nézegetni a profession.hu oldalát,és nézegettem bolti eladó,meg árufeltöltős munkákat,ugyanis ahol legutóbb voltam interjún (Lush üzlet),onnan közölték ,hogy nem engem választottak,így kicsit szomorú lettem. De lehet hogy jobb is így,mivel az csak részmunka idős,ergo 2 hónapra mehettem volna oda,és ráadásul nem most,hanem majd novemberbe,és decemberben... Addig meg mi a fenét csinálok?!
Na,és mint ahogy az előbb mondtam,nézelődtem az oldalon,és sorban írogattam azoknak,akik "szimpatikusak" voltak,illetve amikről volt leírás,nehogy már megint úgy járjak mint előtte X_X
Találtam egy árufeltöltős hirdetést,oda is elküldtem. Barátom emailjével is elküldtem,és épp befejeztem,mikor jött a telefon ezektől,hogy megnézték az önéletrajzom,stb., és behívnának holnapra. Az a bajom,hogy nem tudom hányra. De mondta a nő hogy küld tájékoztatót ezzel kapcsolatban. Most majd holnap meglátom mi lesz,vagy hogy egyáltalán eljutok e oda,mert ezt se lehet tudni =D Aztán ha összejön akkor örülök. Kivéve ha itt is elmebetegek lesznek,meg olyasmire kérnek,ami nem szerepelt a hirdetésben.... Már előre félek,hogy ebben hol a csapda,mi az amire nem figyeltem. Legszívesebben, valamelyik üzletben dolgoznék a mamutban,de ettől még remélem ez összejön.
Azon agyaltam,hogy elvileg Márkót is fel kellett akkor hogy hívják,mert ugye mondtam,hogy az ő nevével,és címével is elküldtem az önéletrajzot. De majd megtudom mi van.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon drukkolok ehhez az új álláshoz, sok sikert hozzá! :)

    VálaszTörlés
  2. Sok sikert, remélem összejön :))) !!!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen nektek ^^ Én is remélem. Csak a vicc,hogy a nő azt mondta telefonban,hogy küld nekem egy részletes tájékoztatót a munkával kapcsolatban,de még nem küldte o.O

    VálaszTörlés