Oldalak

2011. október 9., vasárnap

30 nap Gothoknak- 2. Oszd meg a "baby bat" (kezdő goth) korszakod képeit és tapasztalatait!

Eljött az a pillanat,mikor először elkezdtem sminkelni,illetve csak próbálkoztam,mert katasztrófa volt. Sima cica szemet akartam,amit oly sok goth képen láttam,de smink tehetségem akkoriba a nullán állt,szóval csak bénáztam. Meg nekem is volt ez a keresztes korszakom,mikor keresztet rajzoltam a homlokomra,hát esküszöm kb. elsüllyedek szégyenemben, de tulajdonképp szerintem mindenki így kezdi valahogy. {zárójelben megjegyzem,hogy temetőzni nem temetőztem sose,nem is pózoltam temetőbe,se semmi }
Na lássunk pár régi képet:




Azért azt elmondom,hogy ekkor fotóztam magam életemben először,és sajnos mivel telefonnal,így rossz lett a minősége is. Hát a sminkről annyit,hogy nálam is megvolt ez a fessük feketére a szánkat dolog,meg mázoljuk teljesen feketére a szemhéjunkat. A hajam még nem volt fekete,az csak 10.ben valamikor évközben,de az is hivatalosan fekete melirnak indult,erre anyum elszúrta,és akkor már befestettük az egészet. =) A ciki az volt hogy nem vasaltam még,és össze-vissza állt. De ezek a nagyon "kezdő" korszakom volt.
Van még kezdő képem fekete hajjal is:


Vissza gondolva ezekre borzalmas volt. De sokszor szépnek éreztem magam,míg meg nem láttam myvipen a nálam szebb,és persze jobb cuccokkal rendelkező lányokat =)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése