Oldalak

2011. október 3., hétfő

Kezdet

Hát úgy döntöttem,hogy nem hotdogon fogok írni blogot,hanem itt,ugyanis úgy érzem itt könnyebb szerkesztgetni,mint ott. Nem tudom,az az oldal bebugolt/ elromlott, mert akarom szerkeszteni az oldalamat,és nem engedi,meg össze-vissza színezi az oldalamat,úgyhogy inkább hagyom úgy ahogy van,holott már most nem tetszik. De lényegtelen.
Valószínűleg sokszor a fotóimat fogom itt közzétenni,mert amolyan fotóblognak szántam,de ismerem magam,és lesz olyan is mikor csak írok simán. Nem rég regisztráltam DeviantArtra,hogy ott is megosszam a fényképeket,csak sajnálom hogy kevés a magyar,de meglehet szokni.
Jelenleg sajnos a képeimmel bajlódnom kell,mert költözés előtt (nem rég jöttem fel Budapestre) más vinyora voltak téve a képeim,mint most,és így volt egy kis kavarodás. Mostanában volt időm összeszedni őket,átválogatni,átszerkeszteni a képeket,és ezért van olyan kevés. Itt a DeviantArtos oldal linkje,ha esetleg valakit érdekelnének a képeim: http://nekromancica.deviantart.com/
Nem mondom,hogy profi vagyok,de azt sem hogy rossz. Tanultam egy évig,és sok minden megragadt tudat alatt =) Azt meg már írtam,hogy fotózást vállalok! Ilyen esetekben fel lehet keresni facebookon,ott szoktam kontaktolni ezzel kapcsolatban. Beke Etain Zsófia névvel vagyok fent.

De visszatérve csak annyi,hogy itt is terjeszkedek képileg ;)

4 megjegyzés:

  1. Hát, akkor követlek :D De jóóó hogy rádleltem itt ^^!!

    VálaszTörlés
  2. Hát köszike ^^ Neked nincs blogod? *.*

    VálaszTörlés
  3. De, van :D ... 3 is :D ... De ebből egyiket használom csak rendszeresen, a My P-project-tet :)

    VálaszTörlés
  4. Hmm,belinkeled,mert én nem láttam hallod e o.O

    VálaszTörlés